Bonus - Kronika rodu ,de Firemorten' /1.část/

52 7 1
                                    


     Zhruba před jedním a půl tisícem let vznikl silný a mocný rod. Oba zakladatelé ho pojmenovali ,de Firemorten', protože tento rod dokázal ovládat jeden z nejnebezpečnějších živlů - oheň. Carmen a Philip de Firemorten dali budoucnost tomuto rodu díky jejich dcerce, kterou pojmenovali Phoebe. Vzdali tak dík bohyni Phoebenix, která jim darovala tuto moc ohně.

     Phoebe žila jako obyčejná dívka, protože její rodiče jí zakázali mluvit o svých výjimečných vlastnostech. Lidé se jim začali vyhýbat a tak se museli přestěhovat. Zamířili na jih, kde se usadili na vrcholku bájné hory Firemont. Ale ani tam nebyli v bezpečí. Pátrali po nich lovci, kteří se je snažili zneškodnit, ale nikdy se jim to nepovedlo.

     Když už byla Phoebe straší, dali jí Philip a Carmen úkol, aby si našla nějakého muže. Rod musel pokračovat a ona byla jejich jediný potomek. Phoebe se vydala do vesnice, kde zůstala na rok. Během této doby se zamilovala do jednoho muže. Jeho jméno bylo David. Ten i přes Phoebenin původ s ní odešel do sídla rodu ,de Firemorten' na hodu Firemont.

     Phoebe se narodily celkem čtyři děti. Dvě dívky, Ilona a Rosa, a dva chlapci, Carl a Tobias.

/pozn. autorky : Snad jste na tento příběh nezapomněli :) Vracím se po dlouhé době k pravidelnému vydávání této knihy. Toto nebyl jediný bonus, bude jich víc, tak snad se bude zamlouvat jako takový oddych od děje/

FierceKde žijí příběhy. Začni objevovat