Kapitola XXV.

22 4 0
                                    

  ,,Až ti řeknu, tak to kouzlo řekneš, jasný? Nesmíš na to zapomenout!" vykřikla na mě Daphne, když vylezla z úkrytu a postavila se proti těm vojákům.

  ,,Ignis spiralis!" zakřičela a ukázala na jednoho z nepřátel. Z dlaně jí vylétla ohnivá spirála, která může naproti ní zasáhla a on padl mrtvý k zemi.

  ,,Víc toho neumíš?" zasmál se muž, který jako jediný měl černé brnění. Daphne zavrčela a rozeběhla se směrem k němu. Avšak ji zastavil meč, který jí málem usekl kus masa z ruky.

  ,,Sagitta e magma." zašeptala a v rukách se jí objevil hořící luk. Rychle napnula tětivu a vystřelila na dalšího z vojáků, protože u ní byl až nebezpečně blízko. Ohnivý šíp prosvištěl a zabodl se muži do ramene. Jeho tělo o několik chvil později vzplanulo a muž voják spadl na zem.

  ,,Phoenix lacrimae!" spojila dlaně a ukázala jimi na oblohu. Nebe se zbarvilo do červené a začaly padat velké ohnivé kapky. I když trefily další dva muže, s tím v černé zbroji to nic neudělalo. Daphne vašek nedomyslela tu věc, že je v lese a okolní stromy začaly hořet.

  ,,Myslím, že nastal čas to ukončit. Nemyslíš, princezničko?" ušklíbl se poslední voják a v ruce držel černý meč. Kapky, které na něj padaly, se okamžitě měnil v neškodnou páru.

  ,,Tristis flammas nobis!" křikla Daphne a místo toho, aby se objevily další plameny či něco takového, se nic nestalo. Až po chvíli jsem zpozorovala nepatrný ohnivý kruh okolo toho může. Chtěl udělat krok vpřed a rozmáchnout se mečem, ale v tu chvíli, kdy vystoupil z kruhu, se okolo něj utvořily plameny a pohltily ho.

  ,,Teď! Řekni to!" zakřičela na mě Daphne a já neváhala ani chvilku a vyslovila jsem magickou formuli.

  ,,Tenebris ignis nobis absit." natáhla jsem ruku před sebe a čekala, co se stane. Přede mnou se vytvořila malá ohnivá koule a Daphne k ní rychle běžela. Jen tak tak se stačila chytnou a okolo nás se zvedl oheň.

  ,,Ještě jsem s vámi neskončil, princezničky." slyšely jsme chraplavý hlas, než jsme okolo sebe neviděly nic jiného než oheň...

FierceKde žijí příběhy. Začni objevovat