Kapitola XXVI.

29 3 0
                                    

  ,,Kdo to k sakru byl?" zeptala jsem se Daphne, když plameny okolo nás zmizely a my se objevily na nějaké louce. Sestra si povzdechla a otočila se na les, ve kterém jsem ještě před chvílí bojovaly o své životy. Tedy spíše bojovala jenom Daph.

  ,,Královské vojsko s Lovcem." řekla a otočila se zase směrem ke mně. Trochu jsem povytáhla jedno obočí, protože jsem si královskou armádu představovala úplně jinak. Pak mi ale došlo, že mluvila i o nějakém Lovci.

  ,,Kdo je Lovec?" zajímala jsem se, když jsme se s Daphne vydaly napříč loukou, kde byl další les.

  ,,To je člověk, který se nás snaží zabít." vysvětlila mi a já zastavila. Vůbec se mi nelíbilo, že mi jde někdo po krku. Podívala jsem se na les, ze kterého jsme přišly, abych se ujistila, že se k nám neblíží žádná oranžová tečka. Nikdo za námi naštěstí nebyl, ale pořád jsem měla divný pocit. Z místa, kde s nimi Daphne bojovala, stoupal kouř a byla vidět slabá červená záře.

  ,,Vždyť tam hoří." vydechla jsem a doufala, že to moje sestra nějak spraví. Vždyť jinak shoří celý les, a to jsem nechtěla.

  ,,Používáme oheň, tak samozřejmě, že okolí našeho bojiště bude hořet. Ale znám jedno jednoduché kouzlo, aby jsi ten oheň pohltila." řekla a natáhla ruku před sebe. Už chtěla něco říct, ale pak se zastavila a věnovala mi úšklebek.

  ,,Nejdřív to zkusíš ty." zašklebila se na mě a já na ni zůstala zírat jako vyoraná myš. Nejistě jsem si stoupla hne vedle ní a natáhla ruku stejně jako ona.

  ,,Jelikož je toho ohně na tebe nejspíš moc, tak ti pomůže. Ničeho se nelekej, bude to trošičku šimrat." řekla mi a já kývla. Takže já se teď budu snažit do sebe dostat oheň, no páni.

  ,,U té natažené ruky co nejvíc roztáhni prsty od sebe, abys měla větší plochu a opakuj po mně : ,Captarent ignis'." vysvětlila mi a poté, co řekla danou formulku, se začaly objevovat jakási oranžovo-červená vlákna a vstupovaly Daph do ruky.

  ,,Captarent ignis." řekla jsem a čekala, že se stane to samé. Chvíli se nic nedělo, ale pak se vlákna objevila také. Sice velmi tenké, ale objevila. Naopak šimrání jsem cítila velmi dobře, až mi to začínalo být nepříjemné. Během dvaceti minut už v lese nebyl žádný oheň a já se cítila jako kdybych se právě probudila. Daphne si toho nejspíš všimla a usmála se.

  ,,Čím víc magie v sobě máš, tím větší máš energii." vysvětlila mi a já kývla. Pak jsme se společně vydaly dál na cestu.

FierceKde žijí příběhy. Začni objevovat