01:00

4.9K 236 20
                                    

"nu înțeleg de ce mama a chemat o dădacă pentru diseară." s-a plâns taehyung, trântind ușa dulapului.

"pentru că ești un copil!" baekhyun a început să râdă, până când o palmă primită în ceafă l-a adus la tăcere. "vezi, te și porți ca unul." după asta, a început să-și maseze locul vătămat.

"nu înțeleg de ce am nevoie de una, am 19 ani." cei doi se plimbau pe coridorul aglomerat.

"păi, cel puțin va fi una bună*, nu?" baekhyun i-a făcut cu ochiul și a scos limba la el. "care era numele ei?"

"an hae-rin. e de treabă, dar mai mare decât mine." șatenul și-a aranjat părul în timp ce ieșeau din clădire.

"doar pentru că e mai mare nu înseamnă că nu i-o poți trage." cel mai în vârstă i-a dat lui taehyung un mic ghiont, ferindu-se instantaneu de pumnul său.

a oftat în timp ce se uita la baekhyun, care mergea spre mașina părinților săi. 20 de ani, însă nu putea conduce, iar taehyung făcea mereu mișto de el. tot timpul.

chiar dacă îl enerva mereu faptul că avea o dădacă, nu s-a plâns niciodată când era vorba de an hae-rin. era drăguță și mergea mereu la petreceri cu taehyung, pe vremea când erau împreună.

taehyung a ajuns imediat acasă, auzind cum la etaj, părinții săi se pregătesc pentru cina cu niște oameni importanți. șatenul și-a lăsat rucsacul jos și a încălzit niște japchae rămas, mâncarea sa preferată.

după ce a terminat, a urcat în camera sa, mama și tatăl dându-i câte un pupic pe obraz, înainte de a-și continua pregătirile. a vrut să-și facă temele devreme, mai mult pentru a putea merge la petrecere cu hae-rin, când avea să ajungă.

o oră și câteva minute trecuseră, taehyung căzând pe pat după ce și-a terminat treburile. a zâmbit pentru el, întrebându-se unde vor merge în acea seară. poate un bar, un club, sau o–

"taehyung, dădaca este aici, vino jos, te rog, și prezintă-te." vocea mamei sale l-a readus la realitate.

"ce vrea să spună prin 'prezintă-te'?" imediat s-a schimbat de uniformă. "am mai văzut-o pe hae-rin de multe ori."

taehyung a coborât în grabă, căscând, îmbrăcându-și tricoul atunci când a ajuns jos. "hey, hae-rin, ce mai–"

"taehyung, fă cunoștiință cu jeon jungkook, noua ta dădacă."

taehyung a făcut contact vizual cu noua sa dădacă. noua dădacă, una care nu era hae-rin. noua dădacă, un băiat.

"noua mea ce."

n/a; bună* = sexy, hot;

n/a; hei! acesta este primul capitol. nu vă fie teamă, lucrurile interesante vor apărea mai curând de cum vă puteți imagina~

18+ | taekook // românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum