taehyung a înghițit în sec și a deschis gura cât sandvișul să poată încăpea. jungkook a zâmbit atunci când a văzut roșeața apărută pe obrajii șatenului.
"ai o gură mică." taehyung aproape că s-a înecat cu bucata de sandviș pe care o avea în gură.
"nu e mică, doar că nu vreau să mănânc." taehyung a evitat contactul vizual cu brunetul.
"cu siguranță pare a fi mică." jungkook a continuat să-l tachineze, imaginea cu taehyung roșind aducându-i un sentiment de plăcere și excitare.
"păi nu e bine, chiar nu vreau sandvișul ăsta stupid." el mesteca agresiv bucata care se afla în gura sa.
"ar trebui să verificăm cât de mică este, atunci?" sandvișul a fost îndepărtat de el, degetele atingându-i bărbia lui taehyung, apropiindu-i fața de a brunetului. "hmm, taehyung?"
obrajii celui mai mic au prins o tentă de roșu aprins, ochii și gura sa fiind deschise datorită curiozității și confuziei. căldura îi curgea prin vene în timp ce mâinile îi transpirau, iar gura i se uscase. nodul din stomacul său a apărut imediat, fiindu-i teamă de ce avea să spună cel de lângă el.
"c– cum?" s-a forțat să înghită.
"păi hai să vedem dacă poți băga restul de sandviș în gură!" brunetul a început să râdă în timp ce a băgat restul în gura celui mai mic.
taehyung s-a holbat la jungkook șocat și nervos. toată chestia asta fusese doar pentru a vedea dacă poate să încapă tot sandvișul în gura lui? serios?
"tu vorbești serios?" taehyung s-a văitat, cu gura încă plină. "nu mai face glume din astea, omule."
"despre ce credeai că vorbesc?" gândurile lui jungkook au fost invadate de curiozitate.
"n– nimic." șatenul se foia pe scaun, viteza cu care pantalonii săi deveneau mai strâmți începând să-l sperie. "merg în camera mea."
a părăsit încăperea destul de rapid, ca jungkook să nu-l vadă pe el sau pantalonii săi. 'de la ce mă excit măcar? era doar un sandviș stupid.' și-a dat o palmă imaginară în timp ce momentul i se tot derula în minte.
a ajuns în camera sa și s-a așezat la birou, încercând orice l-ar putea calma. a spus toate numerele pătrate perfecte, a făcut nenumărate tabele, a fredonat cântecul alfabetului de trei ori, și imnul național de patru ori; nimic nu mergea.
"cum pot să mă excit de la un sandviș tâmpit. trebuie să fiu așa un frustrat." șatenul a oftat, aprinzându-și calculatorul. și-a pus căștile în urechi și a tastat titlul videoclipului său preferat, asigurându-se că dă volumul mai încet, în caz de orice.
taehyung și-a desfăcut pantalonii și i-a lăsat în jos până la glezne, apăsând pe butonul de play al videoclipului. gemetele femeii de pe ecran se auzeau în urechile sale, făcându-l să-și ducă mâna la umflătura din boxeri.
a început să maseze în același fel în care femeia se penetra cu jucăria din plastic. gemete îi ieșeau printre buze în timp ce se holba la ecran. nodul și-a făcut aparița în stomacul său pe când mărea ritmul mișcărilor.
scotea gemete din ce în ce mai puternice, arcuindu-și spatele pe materialul scaunului. nodul din stomacul său implora pentru mai mult, fiecare mișcare a sa ducându-l mai aproape de climax.
"hey, taehyung, vreau să fac niște fursecuri, vrei și tu–"
șatenul s-a oprit din masturbat, uitându-se la brunet cu teamă.
"– câteva.."
n/a; hei! se pare că am ajuns și la partea asta-- primul smut tradus; se simte și bine, și ciudat. continui sau nu?
nu mă pot opri din ascultat albumul "Love Yourself: Answer"....... help meeeh!
CITEȘTI
18+ | taekook // română
Fanfiction"nici măcar n-am nevoie de dădacă, am 19 ani." - jungkook este noua dădacă a lui taehyung [ terminată ] started; 11.06.2018 // traducere; 22.08.2018 ended; 01.10.2018 // traducere; 13.11.2018 || highest rankings || ▪#1 jeongguk, taegguk, babysitte...