șatenul a început să se dezbrace chiar dinainte să ajungă în camera sa. și-a aruncat tricoul în dulap, desfăcându-și pantalonii cu un oftat.
între timp, jungkook s-a apropiat ușor de camera celui mai tânăr, deschizând ușa fără zgomot, dând de un taehyung aproape dezbrăcat.
șatenul s-a întors când a auzit ușa închizându-se, dându-și ochii peste cap când l-a văzut pe jungkook.
"de ce ești aici? doar pleacă, te rog."
"te-am ajutat la parter. acum tu mă ajuți pe mine." tehyung a înghițit în sec la vederea umflăturii din pantalonii brunetului.
"ce vrei să spui.."
"te așezi în genunchi și-ți arăt, ce zici." jungkook și-a desfăcut pantalonii, lingându-și buzele.
fără a spune vreun cuvânt, taehyung s-a apropiat lent de brunet și s-a pus în genunchi, desfăcând pantalonii de tot și dându-i jos, și a suspinat la vederea erecției lui jungkook.
cel mare a mârâit la cum de încet se mișca taehyung, tot ce avea în minte fiind legat de cum va reuși taehyung să ia totul în gură.
a îndepărtat ultima bucată de material, jungkook gemând atunci când membrul i-a atins stomacul.
"mișcă-te mai repede, baby." brunetul s-a holbat la cel mai tânăr. "nu vrei să-mi vezi partea dură."
cu o mișcare rapidă din cap, taehyung și-a lins buzele și și-a deschis gura cât de mult a putut, destul de bine, în viziunea brunetului.
jungkook a gemut când a intrat în caverna caldă a lui taehyung. a fost prima oară pentru el, iar a face-o cu jungkook nu era un lucru prea ușor.
"ah~ chiar așa, baby.." acesta i-a prins părul lui taehyung dur.
poreclele i-au făcut corpul lui taehyung să se încălzească, închizându-și ochii și încercând să nu se înece.
jungkook a început să se miște lent, făcându-l pe taehyung să bage în gură tot membrul.
șatenul a început să se înece rapid, înghițind în jurul lui jungkook, atingându-și dinții de el, acest lucru făcându-l să șuiere.
"ai grijă cu dinții, baby." numele l-a făcut pe taehyung să se înfioare.
și-a scos membrul din gură, lingând vârful și aplicând pupicuri pe alocuri, mâna sa ajutând la stimulare prin frecarea lungimii.
"ah. chiar așa, baby boy. faci o treabă așa de bună."
taehyung și-a îndepărtat fața de membrul lui, gâfâind delicat atunci când și-a văzut propria erecție crescând.
"am spus cumva că te poți opri?" jungkook s-a împins din nou în caverna udă, gemând când vârful său a atins cerul gurii.
taehyung și-a închis ochii strâns și a început să facă mișcări de înainte-înapoi, ajungând la ritmul celuilalt. cu o mână a continuat să frece lungimea, în timp ce cealaltă îi mângâia propria erecție, încercând să se abțină.
gâfâielile lui jungkook au devenit mai rapide și a forțat strânsoarea din părul lui taehyung, făcându-l pe cel de jos să-și dea seama că mai avea puțin și-și dădea drumul. șatenul și-a ridicat privirea ușor pentru a se uita la jungkook, inima bătându-i cu un ritm alert când a văzut câtă plăcere simțea cel mai mare. era un sentiment ciudat, până și lui începuse să-i placă.
înainte ca taehyung să aibă timp să se retragă, jungkook și-a dat drumul în gura șatenului cu un geamăt slab, dându-și capul pe spate datorită sentimentului de euforie.
"hey jungkook, sunt câteva fursecuri pe masă, aș putea lua–" baekhyun i-a întrerupt pe cei doi, intrând în cameră cu un zâmbet larg pe față, fericirea pierând odată ce i-a văzut pe băieți.
" – câteva."
n/a; hai, că intrași la fix
CITEȘTI
18+ | taekook // română
Fanfiction"nici măcar n-am nevoie de dădacă, am 19 ani." - jungkook este noua dădacă a lui taehyung [ terminată ] started; 11.06.2018 // traducere; 22.08.2018 ended; 01.10.2018 // traducere; 13.11.2018 || highest rankings || ▪#1 jeongguk, taegguk, babysitte...