10:00

3.2K 197 5
                                    

și-a întors capul și l-a văzut pe jungkook stând în pat. în patul lui. dezbrăcat.

"ce oră e?" a gemut ușor, ridicându-și corpul lent, ochii lui taehyung deschizându-se larg la vederea pieptului său gol.

"ce s-a întâmplat noaptea trecută" cei doi se holbau unul la celălalt.

taehyung a urmărit cum privirea lui jungkook s-a lăsat în jos, oprindu-se la un loc anume. șatenul a făcut la fel, aproape sărind când și-a văzut erecția expusă.

"nu te ascunde." jungkook a zâmbit, ridicându-se din pat, taehyung uitându-se altundeva, ci nu la trupul său gol. "ai visat urât?"

"stop." taehyung s-a dat în spate până ce a simțit ușa din lemn, ținându-și mâinile în fața erecției.

"trebuia să te fi auzit noaptea trecută; nu încetai să-mi strigi numele." taehyung a înghițit în sec atunci când a văzut semnele și zgârieturile de pe gâtul și pieptul lui jungkook.

"vreau să te aud gemându-mi numele din nou." jungkook și-a pus mâna peste ale lui taehyung, apropiindu-se așa de tare, încât piepturile să li se atingă.

șatenul a expirat tremurând și și-a îndepărtat mâinile, intersectându-și privirea cu a lui jungkook.

contactul rece cu zona lui sensibilă l-a făcut să tremure, ducându-și mâna la gură pentru a o acoperi.

"vreau să te aud." brunetul a îndepărtat mâna de gura băiatului încordat.

jungkook a început ușor, mișcându-și mâna de sus în jos. și-a atins degetul mare de vârf, primind un geamăt din partea șatenului.

"jungkook.." taehyung nu și-a putut abține gemetele. ura cât de bine îl făcea brunetul să se simtă.

"ce este, baby?" cel mare îl tachina cu porecla, "spune-mi ce vrei."

taehyung și-a ridicat brațele încet și le-a pus în jurul gâtului lui jungkook, trupul tremurându-i de la plăcerea care i se oferea.

"fă-mă s– să-mi dau d–"

"taehyung?"

cei doi băieți au înghețat când o bătaie s-a auzit la ușă.

"taehyung? ești treaz?" a icnit la auzul vocii mamei sale.

"d– da, sunt!" a spus cât de serios a putut, evitând privirea lui jungkook.

brunetul rânjea cât timp taehyung vorbea cu mama lui.

și-a urcat mâna lent și și-a lins buzele. șatenul a încercat să-și acopere gura, dar a fost izbită de ușă.

"taehyung? ești bine?" mânerul ușii s-a mișcat.

"d– da!" jungkook a zâmbit și a mărit ritmul mișcărilor.

"îți place asta, baby?" a șoptit în urechea lui taehyung și a lins lobul.

"îmi voi da.. da drumul.." a chițăit, încleștându-și pumnul până i s-au albit degetele.

"voi fi la parter, taehyung."

taehyung și-a acoperit gura când mama sa a plecat, închizându-și ochii și a gemut atunci când a simțit nodul din stomacul său, ejaculând peste el și mâna lui jungkook.

brunetul nu i-a dat drumul lui taehyung până nu s-a liniștit. șatenul l-a împins pe jungkook, întorcându-se pentru a-și acoperi fața înroșită.

"cum a fost." a refuzat să se întoarcă la auzul vocii celui mai mare.

"pleacă."

jungkook și-a deschis ochii larg la răspunsul subit. și-a împreunat sprâncenele și s-a apropiat de băiatul îmbujorat.

"ce vrei să spu–"

"adică ia-ți banii și ieși din casa mea."

prea obosit pentru a suporta o ceartă, jungkook a oftat și l-a îmbrățișat pe taehyung de la spate, frecându-și erecția tare de el.

"pe mai târziu, baby."

taehyung nu s-a mișcat în timp ce a privit cum jungkook și-a adunat hainele și a ieșit din cameră.

"la dracu'"

n/a; indeed, fuck

18+ | taekook // românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum