jungkook a înghețat în mijlocul mulțimii, urechile sale fiind pline de ovații, iar ochii săi ațintiți asupra mișcărilor lui taehyung.
"dansează, față de iepuraș." taehyung îl tachina, mișcându-și coapsele în fața lui jungkook.
"taehyung, ești beat, ar trebui să plecăm." brunetul și-a întors capul, sperând să scape de gândurile indecente ce-i umblau prin minte.
taehyung și-a plasat mâinile pe coapsele lui jungkook, lipindu-le trupurile. cel mai mare a lăsat să-i scape un geamăt gutural în timp ce șatenul continua să-și miște coapsele peste ale lui. jungkook își plimba mâna de-a lungul pieptului lui taehyung, oprindu-se la betelia pantalonilor, holbându-se la umflătura ce se forma treptat.
a apucat mâna lui taehyung și l-a îndepărtat de mulțime, auzind cum oamenii exclamau și scânceau. a scos șatenul din casă și l-a băgat în mașină, urcând și el, și a pornit motorul.
gemetele și văicărelile lui taehyung au umplut micul spațiu, brunetul încercând din răsputeri să se concentreze asupra drumului. nu-și putea scoate imaginile cu taehyung dansând din minte; coapsele sale legănându-se în timp ce pantalonii deveneau mai strâmți în jurul erecției sale.
se întreba dacă putea face bine dansuri în poală, numai gândul cu taehyung care să se frece de el făcându-l să geamă, broboane de transpirație alunecându-i pe față.
și-a mușcat buzele când a simțit cum pantalonii săi devin mai strâmți, trăgând o privire la neastâmpăratul taehyung, urmărind cum mâinile băiatului îi ating trupul, limba fiindu-i prinsă între dinți.
au ajuns rapid acasă la taehyung, jungkook ieșind din mașină și trăgându-l afară pe celălalt de tricou. a scos printre buze câteva gemete ușoare în timp ce era tras spre etaj. jungkook l-a împins pe pat și a închis ușa în urma sa, rezemându-și spatele de materialul din lemn. privea cum taehyung se mișca în pat, smiorcăindu-se în timp ce mâinile îi traversau corpul până la curea.
respirații superficiale îi scăpau lui jungkook printre buze când cel mic își desfăcea pantalonii, despărțindu-și picioarele.
"haide jungkook. fă-mă să mă simt mai bine decât o poate face orice femeie."
n/a; ceva.mi spune că nu trebuie să.l rogi și.a doua oară
CITEȘTI
18+ | taekook // română
Fanfiction"nici măcar n-am nevoie de dădacă, am 19 ani." - jungkook este noua dădacă a lui taehyung [ terminată ] started; 11.06.2018 // traducere; 22.08.2018 ended; 01.10.2018 // traducere; 13.11.2018 || highest rankings || ▪#1 jeongguk, taegguk, babysitte...