update---- rapid, nu?
taehyung a fugit la etaj când a auzit-o pe mama sa deschizând ușa și pașii lui jungkook pe podeaua din lemn.
"hey taehyung." șatenul s-a întors cu greu la auzul vocii lui jungkook.
a fugit rapid sus, în camera lui, aruncându-se pe burtă pe patul său. în niciun caz nu voia să-l vadă pe jungkook. nu voia să mai vadă acea față de iepuraș din nou. taehyung a oftat zgomotos și s-a întins pe spate, holbându-se la tavan.
s-a ridicat puțin și a pus telefonul pe speaker, dând drumul la muzică, cu un volum puternic.
"timpul pentru salvarea lui rapunzel." șatenul a rânjit, legându-și o parte din păr într-o coadă, în vârful capului.
a început să facă dezordine în cameră; a aruncat așternuturile pe jos, și-a scos hainele din dulap, la fel și cărțile de pe raft. când a terminat, și-a reorganizat dulapul, a aranjat cărțile în ordine alfabetică, totul.
după ce și-a aranjat camera, a verificat ora. trecuseră doar 22 de minute. taehyung a oftat și tras adânc aer în piept, sprâncenele sale împreunându-se în confuzie atunci când a simțit un miros dulce.
plin de curiozitate, s-a ridicat din pat, a mers de-a lungul holului și scărilor, cu capul aplecat, urechile și fața fiindu-i roșii de la nervi și rușine.
a intrat cu capul în bucătărie și a văzut duzine de fursecuri așezate pe hârtie de copt, fiind gata să fie băgate în cuptor.
"oh, hey taehyung." șatenul aproape a tresărit de la sunetul subit al vocii lui jungkook din spatele său. "ce faci jos? credeam că te distrezi pe muzica ta emo."
"nu e emo." taehyung s-a bosumflat, băgându-și mâinile în buzunare, "și eram curios. mirosea bine și am vrut să văd ce faci."
"ești sigur că nu voiai să-ți petreci timpul cu mine?" jungkook a mers până la cel mic rânjind, ochii săi scanând trupul slab al lui taehyung, acoperit de hainele largi. "sunt o companie destul de bună."
"de fapt, merg la o petrecere în seara asta, deci nu era nevoie să faci fursecuri. nici nu te gândi să-i spui mamei, nu-mi pasă ce zici, tot mă duc."
"te voi duce acolo." taehyung a înghețat.
s-a uitat la jungkook în timp ce se concentra la a băga aluatul de fursecuri într-un recipient, băgându-l apoi în frigider.
"scuză-mă?" șatenul a înghețat.
"nu poți conduce, așa-i? te duc eu. plus, dacă te îmbeți, ai nevoie de un șofer. putem pleca în cinci minute."
taehyung a oftat învins. era mai bine decât nimic.
n/a; și totuși, n.am mai vorbit despre bts
sunt army de aproape un an, și încă nu mă satur; de când sunt în fandom, nu trece o zi în care să nu.i ascult--- everyone, gods exist, and there are seven of them
P.S. #1 în jeongguk???? sunt tare tare tare tare tare tare recunoscătoare!
CITEȘTI
18+ | taekook // română
Fanfiction"nici măcar n-am nevoie de dădacă, am 19 ani." - jungkook este noua dădacă a lui taehyung [ terminată ] started; 11.06.2018 // traducere; 22.08.2018 ended; 01.10.2018 // traducere; 13.11.2018 || highest rankings || ▪#1 jeongguk, taegguk, babysitte...