"omule! aveam ceva plănuit!" baekhyun s-a văitat tot timpul cât a fost târât la etaj.
"nu, îți spun, nu pot fi lăsat singur cu el." șatenul a trântit ușa, trecându-și degetele prin păr.
"jungkook? de ce nu? e adorabil!" cel naiv s-a întins pe pat, brațele sprijinindu-i capul.
"de fiecare dată când rămânem singuri, facem sex." taehyung s-a întins lângă prietenul său, fixând tavanul cu privirea.
roșcatul a murmurat ca răspuns, amândoi uitându-se în sus. mirosul de mâncare a umplut camera imediat iar, în timp ce baekhyun a zâmbit, taehyung a suspinat.
"sunt încântat să primesc mâncare pe gratis!" baekhyun a sărit din pat.
"ești un prost. de ce-ți sunt prieten măcar."
cei doi au stat tăcuți, concentrându-se pe mirosul de mâncare și sunetul înnăbușit de sfârâit venind de la parter.
"a fost viol?" roșcatul a vorbit într-un final, observând cum șatenul a tresărit, "sau.. ți-a plăcut?"
răspunsul lui taehyung a constat în a continua să privească tavanul. baekyhun a expirat silențios și s-a apropiat de prietenul său.
"știi că-mi poți spune." s-a așezat, punându-și mâna pe umărul lui taehyung.
"cred că mi-a plăcut. nu știu." șatenul a oftat, scuturându-și capul.
"păi, ești virgin, deci orice în afară de propria mână s-ar simți bine." baekhyun a râs până să primească o palmă.
secvențe din petrecere i-au invadat mintea lui taehyung; tura cu mașina, sexul, dimineața următoare. a expirat silențios și s-a aplecat, ridicându-se pentru a sta lângă prietenul său.
"știu că ești ocupat, deci îți mulțumesc că nu mă lași singur cu el."
"hey, orice pentru mâncare pe gratis." roșcatul și-a întins brațele, uitându-se în altă parte. "în plus, mă face să nu mai fiu așa de frustrat sexual, îmi place." râsul i-a pierit odată ce a primit palma lui taehyung peste cap.
n/a; băi, baekhyun, băi
–
–
–
scumpilor, am o veste... suntem la capitolul 13, iar cartea își va găsi finalul cât de curând. varianta în engleză deja a ajuns acolo, deci–
totuși, vă mulțumesc pentru voturi, lecturi, comentarii!
aseară am postat, și am primit în jur de 20 de voturi; cred că vă dați seama câtă fericire simt
CITEȘTI
18+ | taekook // română
Fanfiction"nici măcar n-am nevoie de dădacă, am 19 ani." - jungkook este noua dădacă a lui taehyung [ terminată ] started; 11.06.2018 // traducere; 22.08.2018 ended; 01.10.2018 // traducere; 13.11.2018 || highest rankings || ▪#1 jeongguk, taegguk, babysitte...