zilele începuseră să treacă după cină, iar jungkook n-a venit pentru a avea grijă de taehyung nici măcar o dată. șatenul s-a așezat pe pat, cu mâinile plasate pe stomac, privind tavanul și ascultându-și respirația lentă.
s-a întors pe-o parte și a pornit telefonul, deschizând mesajele dintre el și jungkook, recitind ultima lor conversație. nu era supărat, sau nu părea a fi... și nici n-a pomenit de ceva ce l-ar fi deranjat.
și-a amintit că părinții lui ieșeau la o altă de cină de afaceri, pe față apărându-i un mic zâmbet. putea vorbi cu jungkook, în cele din urmă, despre motivul pentru care îl ignora, făcându-l să găsească o modalitate de a se revanșa față de brunet.
"taehyung, dădaca este aici!" mama lui a strigat când s-a auzit soneria, taehyung sărind din pat, aproape căzând în drumul spre parter. stătea în fața ușii, aranjându-și părul, apoi și-a verificat respirația înainte să deschidă ușa.
"hey, jungkook!" a zâmbit înainte să-și dea seama că nu era el, ci hae-rin. în timp ce i-a pierit zâmbetul, al fetei s-a făcut din ce în ce mai mare. a chițăit și l-a îmbățișat, taehyung înconjurând-o cu brațele în mod ciudat înainte de a bate-o ușor pe spate. "ce faci aici?"
"am terminat cu examenele și i-am spus mamei tale, am fost atât de încântată să mă întorc și să te văd, a trecut atât de mult!" taehyung s-a forțat să zâmbească. bătăile inimii i s-au oprit când s-a gândit la jungkook, întrebându-se dacă o să-l mai vadă vreodată.
"sunt fericit să te văd, dar am o mulțime de teme, așa că trebuie să mă întorc la treabă." s-a întors rapid, ca ea să nu-i vadă expresia tristă. "dacă ai nevoie de mine, bați la ușă."
a trecut pe lângă părinții săi și s-a închis în cameră, rezemându-se de ușă, scoțând telefonul din buzunar, a cedat tentației de a-i scrie lui jungkook.
eu
heytaehyung a așteptat răbdător. a trecut un minut, au trecut două, trei, patru, cinci, șase.. a oftat și a început din nou să scrie.
eu
jungkook?a mormăit când mai mult timp a trecut, mușcându-și buzele, își dorea să prindă curajul necesar pentru a-l suna.
eu
jungkookie?perversul
văzut la 3:07 PMtaehyung a icnit atunci când semnul "văzut" a apărut, uimirea fiind rapid înlocuită de furie când cel mai în vârstă nu a răspuns
eu
mă ignori cumva?perversul
văzut la 3:08 PMeu
îmi poți răspunde?
vreau doar să vorbim..perversul
văzut la 3:08 PMeu
putem doar să vorbim?
voi face orice
te rog kookperversul
văzut la 3:09 PMeu
te rog?
daddy?taehyung și-a lins buzele când a apăsat pe butonul de trimitere, 'poate că asta îl va face să scrie...'. a rânjit când a văzut bulinele gri, chiar înainte de a dispărea.
eu
voi face orice pentru tine..
voi fi un băiat bun pentru tine
poți..
te poți juca cu mine
și mă poți mușca
îmi poți lăsa semne mov pe gât și piept
mă poți fute de oricâte ori vrei..
mă poți face să mă simt mai bine decât o poate face orice femeie..
ce spui?perversul
văzut la 3:11 PMtaehyung a oftat și a aruncat telefonul pe pat, trecându-și degetele prin păr și trăgând de el, ridicându-și capul spre tavan, încerca să-și imagineze ce făcea jungkook în acel moment. nu și-a dat seama cât de dor îi era de el până să simtă durerea constantă din piept.
jungkook stătea singur în apartamentul său mic. cu jaluzelele închise, a continuat să-și maseze erecția care pulsa, folosind cealaltă mână pentru a da de la capăt videoclipul cu șatenul din acea seară, în baia restaurantului.
și-a arcuit spatele, în timp ce se împingea mai mult în mâna sa, șoptindu-i numele lui taehyung din nou și din nou.
destul de curând, și-a dat drumul cu un geamăt slab, gâfâind și încercând să-și recapete respirația. a redat videoclipul iarăși, suspinând în timp ce se uita la corpul lui taehyung.
"la dracu'.."
n/a; știu, știu
păi, capitolul 21 este aici, doar pentru voi~
bucurați.vă cât mai puteți, lovebaes, e pe sfârșiteapropo, am urcat în ranking la aproximativ cinci categorii, și asta doar datorită vouă. vă mulțumesc enorm!
CITEȘTI
18+ | taekook // română
Fanfiction"nici măcar n-am nevoie de dădacă, am 19 ani." - jungkook este noua dădacă a lui taehyung [ terminată ] started; 11.06.2018 // traducere; 22.08.2018 ended; 01.10.2018 // traducere; 13.11.2018 || highest rankings || ▪#1 jeongguk, taegguk, babysitte...