șatenul s-a înfuriat odată ce intrat în baie, închizându-se într-o cabină și desfăcându-și deja pantalonii pentru a verifica starea în care se afla.
și-a înăbușit gemetele cu ajutorul cămășii, privindu-și erecția roșie și tremurândă. s-a înjurat în gând; cum puteau doar câteva priviri de-ale lui jungkook să-l agite așa de tare?
"taehyung?" aproape a strigat când a auzit vocea lui jungkook. a rămas tăcut, dar nu mai avea nici un rost, din moment ce nimeni altcineva nu se afla acolo. "haide, baby, de ce te ascunzi de mine?"
sunetul pașilor săi devenea mai puternic în timp ce se îndrepta spre singura cabină cu ușa închisă, lipindu-și urechea de ea și auzind gâfâielile lui taehyung.
"deschide." a ciocănit de câteva ori, cu urechea încă lipită de ușă.
"p– pleacă.." în nici un caz nu avea de gând să-l lase pe jungkook înăuntru.
"deschide ușa sau o scot din balamale." dominația din vocea lui era suficientă pentru a-l face pe taehyung să se înfioare, forțându-l să deschidă ușa.
a scos un chicot batjocoritor în timp ce-l ațintea cu privirea pe băiatul tremurând, așezat pe toaletă, încercând să-și acopere erecția evidentă cu cămașa.
"m-am uitat la tine doar de două ori și ești așa. chiar așa o curvă ești? încât niște priviri te fac să ți se scoale și să ajungi așa?" și-a plimbat degetele lungi de-a lungul maxilarului lui taehyung.
"te voi face să mă vrei atât de tare, încât să nu mai te gândești la nimeni altcineva, tot ce vei putea să ai în minte fiind eu, ejaculând în tine, umplându-te, făcându-te să-mi ceri să-ți dau din ce în ce mai mult."
taehyung și-a mușcat buzele și încerca să-și coboare mâinile, pentru a se atinge, primind imediat o palmă de la cel mai în vârstă.
"vrei să fii atins? hm, baby? asta e ceea ce vrei?"
"t– te rog.." șatenul a spus printre gâfâieli, încercând să-și recapete respirația, uitându-se în jos rușinat.
"mai tare." jungkook își ridică mâna, uitându-se în ochii săi.
"am nevoie de tine.. te rog.." taehyung a gâfâit, cu ochii roșii de la lacrimi, buzele tremurându-i.
"ah.. ce băiat bun."
n/a; 26.10.2018 – hei!
mi.ați lipsit mult, lovebaes~
1. regret nespus că n.am mai postat, însă am avut program încărcat la școală. a meritat această pauză, totuși, am luat câteva note bune.
sunt aici acum, cu un nou capitol.
2. partea a doua pe care vreau să v.o spun este că vă mulțumesc enorm enorm enorm pentru numărul de lecturi, voturi, chiar și comentarii. am ajuns la +2300 ochișori, ceea ce nu poate face altceva decât să mă încânte. vă iubesc mult și vă apreciez pentru ceea ce faceți.
3. nu vă promit nimic, dar încerc să mai fac un update astă seară.
{>>>>>>>>>>>} ////// {<<<<<<<<<<<}
ah, încă un lucru. capitolul anterior trebuie editat. m.am uitat astăzi peste el și am văzut undeva un "s-sa", deci vă dați și voi seama---
CITEȘTI
18+ | taekook // română
Fanfiction"nici măcar n-am nevoie de dădacă, am 19 ani." - jungkook este noua dădacă a lui taehyung [ terminată ] started; 11.06.2018 // traducere; 22.08.2018 ended; 01.10.2018 // traducere; 13.11.2018 || highest rankings || ▪#1 jeongguk, taegguk, babysitte...