taehyung a inspirat adânc înainte de a bate la ușa apartamentului lui jungkook, lăsând un suspin slab să-i scape printre buze când ușa s-a deschis aproape instantaneu. taehyung a roșit la aspectul neîngrijit; păr dezordonat, tricou alb, larg și pantaloni de trening negri, șosete care nu erau pereche. i-a mulțumit celui mai în vârstă când a fost invitat înăuntru.
atmosfera ciudată a căzut repede peste cei doi, deodată ce doar stăteau la intrare, uitându-se la podea.
"vrei ceva de băut?" jungkook nu a făcut contact vizual cu taehyung. "am făcut câteva fursecuri, dacă vrei?"
"sună super." șatenul a zâmbit, și-a scos pantofii și a intrat în micul apartament.
l-a urmărit pe cel mai în vârstă, luând un loc la masă. jungkook a adus niște fursecuri și două pahare de lapte, scuzându-se repede pentru a se duce la baie. taehyung a observat telefonul uitat de brunet. a privit înapoi spre locul în care se afla baia, înainte de a-l ridica, țopăind în minte atunci când și-a dat seama că nu avea parolă.
mai rapid decât sunetul, i-a verificat mesajele, istoricul internetului și toate conturile, fără a găsi ceva interesant. a înghițit în sec și a deschis galeria de poze, o încruntătură destul de proeminentă apărându-i pe față atunci când a văzut zeci de screenshot-uri din contul lui de instagram, videoclipul din acea noapte, făcut în baie, fiind ascuns printre imagini.
"de ce are atâtea poze cu mine.." s-a uitat prin ele, fără a observa că jungkook era în spatele lui suspinând, smulgând telefonul din mâinile lui taehyung. "sunt o mulțime de poze cu mine.. în telefon.."
jungkook s-a așezat, fața având-o roșie, fără a face contact vizual cu șatenul.
"de ce nu mi-ai răspuns niciodată la mesaje, și de ce n-ai venit la absolvire?"
jungkook și-a ținut privirea asupra pantalonilor săi de trening. dorea să-i fi scris înapoi, și-ar fi dorit să fi fost la absolvire. se forțase să n-o facă, chiar și-a găsit un nou loc de muncă pentru a-i distrage atenția. de fiecare dată când se gândea la taehyung, mintea îi era plină de lucruri murdare și știa că nu se poate afla în jurul șatenului, atâta vreme cât nu-i stătea mintea la altceva.
"ai de gând să-mi răspunzi?" brunetul și-a ridicat capul pentru a vedea cum taehyung îl privea cu tristețe. "ți-am făcut ceva pentru a nu vrea să te mai întorci?"
jungkook și-a clătinat încet capul, uitându-se iarăși la pantalonii săi, în loc de băiatul care stătea în fața lui. "e doar.. îmi e greu să mă controlez în preajma ta, iar în acea noapte, în baie, am fost prea violent și m-am lăsat dus de val.."
"și dacă.. ți-aș cere să nu te mai controlezi în compania mea?"
băiatul și-a ridicat privirea, surprins. s-a uitat la cum taehyung se foia neliniștit pe scaunul său, obrajii și urechile sale înroșindu-se. stătea tăcut, cu gura deschisă, încercând să găsească niște cuvinte demne de un răspuns.
"ce vrei sa spui cu asta?" a mormăit, luând o gură de apă, încercând să-și umezească gâtul.
taehyung s-a ridicat atât de repede, încât picioarele scaunului s-au frecat zgomotos de podeaua din lemn, făcându-l pe jungkook să tresară. și-a ținut capul în jos și și-a încleștat pumnii, ținându-i pe lângă corp.
"eu.. vreau să spun că, de ce să te limitezi la imagini 2D.. când poți avea versiunea 3D..." și-a dat palme în minte, sperând ca fraza să fi avut un oarecare sens. "d-dacă.. dacă mă placi ... și eu te.. plac.. atunci nu ar trebui să– să.. ar trebui.. poate.. ar trebui să.." cuvintele i se amestecau.
jungkook s-a ridicat cu un zâmbet și i-a luat mâna într-a sa, conducându-l pe șaten spre camera lui.
n/a; am here with one of the last chapters, kookiesss
nu voi scrie prea multe la acest n/a, e loc destul la ultimul capitol. vă iubesc enorm
CITEȘTI
18+ | taekook // română
Fanfiction"nici măcar n-am nevoie de dădacă, am 19 ani." - jungkook este noua dădacă a lui taehyung [ terminată ] started; 11.06.2018 // traducere; 22.08.2018 ended; 01.10.2018 // traducere; 13.11.2018 || highest rankings || ▪#1 jeongguk, taegguk, babysitte...