12:00

2.9K 177 9
                                    

taehyung a ieșit din școală cu o expresie nervoasă. baekhyun l-a urmat imediat, strigând după el.

"îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău!" a tot repetat, împreunându-și mâinile pentru mai mult efect.

"îmi ești dator." s-a uitat în jos la ceasul său și a oftat când a văzut cât de târziu era, "și trebuie să mergi cu mine."

cei doi băieți au râs pe drum până când un claxon i-a făcut să tresară.

"cine-i ăla?" baekhyun i-a dat un cot prietenului său, încercând să vadă, în ciuda farurilor orbitoare.

taehyung a suspinat când a văzut că din mașină a ieșit jungkook, zâmbind larg.

"ce faci aici." șatenul a evitat contactul vizual cu jungkook, trecând pe lângă el.

"părinții tăi au o întâlnire urgentă, deci stau cu tine astă seară." taehyung și-a dat ochii peste cap.

"ne vedem mâine.." roșcatul a chicotit timid și s-a îndepărtat încet, până când a fost tras în mașină de către șaten, taehyung așezându-se pe locul pasagerului.

"cum a fost ziua voastră?" jungkook a întrebat zâmbind, cu ochii la drum.

taehyung a ignorat întrebarea și a pornit radioul, dând volumul aproape la maxim.

ca răspuns la actul copilăresc, jungkook a dat volumul mai încet și a repetat întrebarea cu un ton serios.

"baekhyun rămâne la cină azi." a ignorat întrebarea din nou.

"de fapt, am–"

"rămâne." taehyung și-a întrerupt prietenul.

șatenul nu i-a acordat atenție privirii nervoase pe care jungkook i-a dat-o, zâmbind în sinea sa la gândul că cineva se va afla cu ei în casă.

"în regulă atunci." taehyung nu a văzut rânjetul apărut pe fața lui jungkook.

n/a; annyeong..~

îmi pare tare tare tare rău că acest update este atât de întârziat, dar școala are și ea un cuvânt de spus;

sincer, am tras de mine vreo două săptămâni bune să lucrez la traducere

update mâine, ca revanșă, promit!!

18+ | taekook // românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum