18:00

2.7K 181 6
                                    

n/a; as i promised..~

practic, mama lui taehyung l-a tras în restaurant, făcându-l să adopte o expresie nervoasă. nu voia să fie acolo. nu cu jungook, cel puțin.

privirea sa a scanat încăperea; un loc plin de oameni vârstnici. 'încă nici urmă de jungkook', și-a mușcat buza, 'mă întreb când va ajunge..'

s-a oprit din mers, repetându-și aceleași cuvinte în minte. a mers în cerc, aranjându-și părul, în timp ce ofta ca pentru sine.

"ești bine?" taehyung s-a oprit când a auzit vocea nefamiliară.

și-a ridicat privirea pentru a vedea o tânără holbându-se neliniștită la el, ochii săi observând apoi rochia sa scurtă și strâmtă.

"ah, da, nu-ți face griji.." a râs timid, încercând să se uite în ochii ei, nu altundeva. "kim taehyung, iar tu ești?"

"bin seulki, și te cunosc, tații noștrii au lucrat împreună." ea a zâmbit, un chicot scăpându-i printre buze.

l-a putut vedea pe jungkook intrând în încăpere, ambii făcând contact vizual imediat. taehyung s-a uitat la el amenințător.

"îl cunoști?" a întrebat seulki, holbându-se la brunetul îmbrăcat în costum.

"nu," taehyung l-a ignorat și a mers spre masă cu seulki, "vrei să ne așezăm?"

în timp ce oaspeții s-au așezat, taehyung a făcut tot posibilul să stea în partea opusă lui jungkook, oferindu-și singur siguranță.

a început să vorbească cu seulki, devenind din ce în ce mai interesat de ea, uitând complet și aproape neglijându-l pe omul care stătea la cealaltă parte a mesei, care se holba intens la el.

'e drăguță', și-a spus în minte în timp ce o asculta, 'și e fată', a chicotit ca pentru sine la ultima parte.

s-a uitat scurt la jungkook, încruntându-se când l-a văzut rânjind și făcându-i cu ochiul, ridicându-și paharul pentru a-l înclina spre el.

rânjetul său l-a făcut pe taehyung să se încălzească, deja simțindu-se inconfortabil. nu știa ce înseamnă acel sentiment, dar știa că nu-i place.

concentrându-se din nou la seulki, a încercat să-l ignore pe jungkook. a eșuat însă, fiind ispitit de privirea sa întunecată. s-a uitat la el din nou, chițăind când brunetul și-a lins buzele.

"s– scuză-mă, trebuie să merg la baie.." a spus aproape șoptit, aranjându-și pantalonii încât să nu i se vadă erecția, apoi s-a grăbit spre acea încăpere.

jungkook și-a dres glasul și a luat o gură de apă, punându-și șervețelul pe masă și s-a ridicat.

n/a; acum urmează ce urmează..~

umm..

3

2

1..

happy birthday, park jimin oppa!!

you're such a sunrise in my life, love... such a sweet, nice, perfect sunrise

be happy, calico cat, you deserve the best

love u to the moon and back.. no!!! more than to the moon and back. yes, more.

be yourself, love yourself, embrace who you are

be yourself, love yourself, embrace who you are

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
18+ | taekook // românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum