14:00

3.1K 191 19
                                    

baekhyun și taehyung s-au așezat la masă la câteva minute după ce au fost chemați. șatenul și-a dat ochii peste cap atunci când jungkook s-a așezat teribil de aproape de el.

"te poți așeza lângă baekhyun, vrea să-ți vorbească." a spus șatenul fără a se uita la brunet.

"nu, vreau să stau lângă tine." a răspuns pe un ton mândru.

taehyung a tresărit atunci când mâna lui jungkook i-a atins coapsa, strângând-o puțin.

"poftă bună!" roșcatul și-a ignorat prietenul și a luat multă mâncare, umplându-și gura.

taehyung a încercat să-i dea mâna deoparte, însă strânsoarea brunetului era prea puternică, și nu avea de gând să-i dea drumul.

a expirat tremurând când mâna a urcat, ajungând la interiorul coapselor sale.

"de ce nu mâncați?" baekhyun a întrebat cu gura plină de mâncare, ridicându-și o sprânceană la aura ciudată pe care o emiteau cei doi.

"e doar fierbinte," a spus brunetul inocent, "continuă să mănânci, nu-ți face griji pentru noi."

dând din umeri, roșcatul a făcut așa cum i s-a spus, taehyung încercând să se poarte normal și să mănânce.

"vrei să-ți dau eu să mănânci?" jungkook a șoptit în urechea șatenului, "știu că adori să te ajut."

"lasă-mă în pace."

"scuze, baby, nu te pot lăsa așa, ar fi tortură pentru tine."

taehyung a suspinat și s-a uitat în jos, aproape scheunând la vederea umflăturii din pantalonii săi, care tot creștea.

s-a dus mai aproape de roșcat, poziționându-se în așa fel încât să stea față-n față cu jungkook.

a început să mănânce, devenind nervos pe dinăuntru la cât de bună era mâncarea. taehyung aproape s-a înecat când a simțit un picior pe erecția sa.

"whoa, mai ușor!" baekhyun și-a bătut prietenul pe spate, nefiind capabil să vadă piciorul.

"este doar pofticios," jungkook a zâmbit inocent din nou, "nu-ți face griji, continuă să mănânci."

taehyung a clipit des atunci când piciorul lui jungkook a început să-i maseze erecția, gemetele sale fiind înăbușite din cauza mâncării ce o avea în gură.

"la d– dracu.." trupul a început să-i tremure, mâinile strângând masa din lemn.

"ce?" baekhyun a vorbit, "cum de ești tot roșu?"

"este doar.. f– foarte bun!" șatenul a forțat un zâmbet.

jungkook a zâmbit în timp ce-a continuat să-i maseze erecția lui taehyung, mușcându-și buza pentru a se abține să nu sară pe șaten.

taehyung și-a băgat o lingură plină de mâncare în gură, corpul tremurându-i odată ce a simțit nodul formându-i-se în stomac.

"taehyung doar îmi adoră mâncarea," fața lui jungkook a devenit și ea roșie, simțind plăcere doar privindu-l pe șaten. "nu-i așa."

șatenul și-a ridicat fața roșie și transpirată, uitându-se la prietenul său și dând din cap în semn afirmativ.

înainte de a-și putea acoperi gura, un geamăt puternic i-a scăpat printre buze atunci când și-a dat drumul în pantaloni, gâfâind după ce a terminat.

cei de la masă au stat tăcuți, privirile fiind ațintite asupra șatenului în călduri. jungkook a oftat atunci când s-a uitat în jos și și-a văzut membrul întărit.

"tu tocmai ce ai avut un orgasm datorită mâncării?!" baekhyun a început să râdă și a dat cu pumnul în masă. "la naiba, tae! cred că-ți place mâncarea cu adevărat!"

"merg în camera mea." taehyung a ignorat privirile primite, ținându-și mâna în fața problemei din pantaloni, pentru a acoperi pata.

jungkook și baekhyun s-au uitat la el până ce a părăsit camera, auzindu-i pașii apăsați de pe scări și ușa trântită de la cameră.

"e ciudat." roșcatul a dat din umeri și a continuat să mănânce.

"uite, tu stai aici, iar eu mă duc să-l verific." jungkook a zâmbit și s-a ridicat, ducându-se drept spre camera celui mai tânăr.

n/a; well no shit

faptul că am lăsat scris "baby", ci nu am băgat vreun cuvânt inestetic, precum "scump" etc. este okay, sper din inimă 

18+ | taekook // românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum