07:00

3.3K 208 4
                                    

"stai, ce dracu' faci." jungkook a ieșit din mașină în același timp cu șatenul.

"ce vrei să spui?" a închis mașina, băgându-și cheile în buzunar.

"vreau să spun că tu trebuia să aștepți în mașină până plec de la petrecere. trebuia să mă distrez în timp ce tu stăteai acolo și nu făceai nimic." taehyung a mers mai repede, sperând să scape de jungkook.

"păi, în primul rând, ai nevoie de șofer atâta vreme cât tu nu poți conduce. dacă te îmbeți, trebuie să te conduc. și sunt sigur că nu ai prezervativ." cel mai mic aproape s-a împiedicat când a auzit ultimul cuvânt.

a decis să-l ignore pe brunet de atunci, rugându-se ca jungkook să nu-l deranjeze.

amândoi au intrat în casă, vibrațiile muzicii putând fi simțite în podea și pereți, oamenii acoperiți de vopsea strălucind, shot-uri fiind oferite din toate părțile. taehyung putea scăpa de jungkook foarte ușor acolo. tot ce voia era să fie despărțit de acel iepuraș.

"ah tae! ai ajuns!" taehyung a mulțumit universului când baekhyun s-a apropiat de ei, vopseaua în formă de buze acoperindu-i fața și gâtul, "el cine-i?"

"sunt jungkook. dădaca lui." taehyung a zâmbit timid, în timp ce ochii prietenului său se uitau de la unul la celălalt.

baekhyun și-a ațintit privirea pe taehyung, care înroșise. 'deci el este noua dădacă?' și-a spus roșcatul în gând, buzele sale formând un rânjet. cei trei se aflau într-o situație stânjenitoare, șatenul legănându-se dintr-o parte în alta.

"eu și baekhyun mergem să luăm niște shot-uri!" taehyung și-a tras prietenul departe de jungkook, prin mulțime.

--

jungkook își făcea loc printre oameni pentru a găsi băiatul de care avea grijă. trecuseră două ore și câteva minute, iar el începuse să-și facă griji atunci când taehyung nu se văzuse pe nicăieri. nu putea să fi plecat, băiatul nici nu putea conduce.

ovații și strigăte l-au făcut pe brunet să se uite la oamenii care formau un cerc, câțiva dansând în mijlocul lor. s-a întors și și-a făcut loc până în fața grupului, deschizându-și ochii larg.

l-a văzut pe taehyung în mijlocul mulțimii cu o fată, ambii dansând destul de indecent. jungkook nu s-a putut abține și a înghițit în sec la vederea lui taehyung în pantalonii săi strălucitori, materialul din piele mulându-se pe zonele perfecte, cămașa sa largă dezvelindu-i gâtul și clavicula.

s-a simțit gelos când taehyung dansa cu o fată, cu mâinile pe talia ei, iar ale ei în jurul gâtului său.

taehyung l-a fixat pe jungkook cu privirea și i-a oferit un boxy smile tipic lui, privirea sa cu cea întunecată a celuilalt intersectându-se imediat.

a dat-o pe fată deoparte și a mers până la brunet, cu mâinile întinse spre el. jungkook le-a apucat, inima bătându-i pe ritmul muzicii în timp ce se lăsa tras spre mijlocul mulțimii. urmăritorii strigau în jur, luminile fiind deasupra lor.

"vrei să dansăm?"

n/a; yes please

mulțumesc pentru 200 de ochișori! din ce în ce mai bine

gomawo gomawo gomawo!!

18+ | taekook // românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum