05:00

3.3K 195 14
                                    

"deci, taehyung, cum a fost cu ju–"

"trebuie să-l concediați." taehyung și-a întrerupt mama în timp ce strivea cutia goală de suc între mâini. "îl urăsc."

"de ce îl urăști?" mama sa și-a dat ochii peste cap, pregătindu-se pentru altă replică fără sens din partea lui taehyung.

"el e– el– mi-a dat să mănânc sandvișuri!" șatenul și-a găsit cu greu cuvintele, având grijă să nu-i scape faptul că jungkook i-a făcut oral cu doar câteva ore în urmă.

"este ceva neînregulă cu sandvișurile? eu îți fac sandvi–"

"nu, mamă, nu asta e chestia! trebuie să îl concediați. cât mai curând posibil. și– și avem– nevoie ca hae-rin să vină înapoi, e cu mult mai bună decât el!" gesticula cu brațele în aer într-un mod exagerat, sperând să-și convingă mama strictă, "și, dacă nu mai este nevoie de dădacă? am 19 ani, mamă, nu ar trebui să am puțină intimitate?"

"nu, taehyung, am mai vorbit despre asta. vei avea dădacă până la 21 de ani."

taehyung a oftat învins. nimeni nu i-ar putea convinge mama să angajeze o dădacă nouă. pentru moment, trebuia să stea cuminte și să înghită tot ce se întâmpla.

"și deja l-am sunat, ar trebui să ajungă în orice clipă."

soneria s-a auzit, iar taehyung își putea auzi inima cum bubuie, stomacul său întorcându-se pe dos.

"tu... l-ai sunat?"

n/a; capitolul 5, doar pentru voi

short, i know, dar cred că vă va surâde continuarea

P.S. !!!!
jk's birthday in less than 1 hour----- we're blessed! my first bias is growing so fast *cries in hangul*

 !!!!jk's birthday in less than 1 hour----- we're blessed! my first bias is growing so fast *cries in hangul*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

SARANGHAE YOU PERFECT CREATURE

AH AND-- AND SAENGSINEUL CHUKADEURIMNIDA 

18+ | taekook // românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum