cei doi se holbau unul la celălalt, gemetele din videoclip putând fi auzite prin căștile lui taehyung. strânsoarea șatenului s-a făcut mai puternică atunci când privirea lui jungkook a coborât.
"deci–" brunetul a început.
"t– te rog nu... spune nimic." taehyung a încercat să spună printre gâfâieli.
"păi," jungkook a intrat în cameră și a închis ușa în urma lui, "continuă."
taehyung s-a holbat la cel mai mare confuz. să continue? în timp ce el era înăuntru? privirea lui jungkook se plimba pe corpul lui taehyung, urmărind cum se foia și transpira, ținându-și membrul zvâcnind în mână.
"ai putea pleca?" taehyung aproape a șoptit.
brunetul a chicotit și s-a apropiat, închizând calculatorul și scoțând căștile din urechile lui taehyung. s-a sprijinit de spătarul scaunului pe care se afla șatenul, împingându-l mai în spate cu câțiva centimetri.
"continuă, taehyung." s-a uitat în jos.
cel mai mic a expirat șocat, continuând să-și creeze plăcere, ochii săi căutând un lucru pe care să se focuseze. ceva diferit de brunetul care se holba la el.
"t– te rog.. n– nu te uita." taehyung a gâfâit.
modul în care jungkook îl privea în starea aceea vulnerabilă îl excita. nu mai făcuse asta niciodată. toată viața fiind atras de fete.. dar acel eveniment îl făcea să-și pună întrebări.
întregul corp al lui taehyung tremura în timp ce încerca să nu-și dea drumul, întorcându-și capul în altă parte, evitând băiatul care se holba la el.
"de ce te-ai oprit?" taehyung putea vedea tenta de roșu din obrajii lui jungkook. "ești aproape, nu-i așa?"
"te rog.." jungkook a râs.
"ce nu e în regulă? vrei să te ajut așa cum am făcut și cu sandvișul?" s-a așezat în genunchi și s-a apropiat de băiatul tremurând.
"nu, nu sunt gay.." șatenul a expirat zgomotos.
"închide-ți ochii atunci."
gâfâielile lui taehyung au devenit mai puternice atunci când a simțit respirația fierbinte a lui jungkook asupra sa, și a închis ochii, cum i s-a spus. cel mai mare i-a îndepărtat mâinile lui taehyung, lingându-și buzele cum i-a văzut membrul zvâcnind.
a gemut ușor atunci când jungkook l-a tras spre marginea scaunului, strângându-i coapsele. a lăsat să-i scape gemete mai puternice atunci când brunetul și-a pus gura pe vârful său, mișcându-și limba în jurul lui. a depus săruturi scurte peste tot, făcându-l pe taehyung să geamă zgomotos.
șatenul i-a apucat părul lui jungkook atunci când i-a luat tot membrul în gură, trăgând destul de tare de el. era deja foarte aproape, iar modul în care jungkook a început să sugă l-a înnebunit. mormăia înjurături, cu respirația întretăiată.
taehyung și-a deschis ochii și s-a uitat la părul lui jungkook. brunetul și-a ridicat capul, iar taehyung s-a holbat la ochii săi întunecați, uitându-se la șuvițele de păr lipite de fruntea lui, broboane de transpirație alunecându-i pe obraji și ajungându-i la bărbie. brunetul i-a zâmbit lui taehyung, cu gura încă în jurul membrului lui, și i-a făcut cu ochiul.
taehyung a simțit din nou nodul formându-se în stomacul său și și-a dat drumul în gura lui jungkook, gemând zgomotos, întreg corpul tremurându-i, intensificând strânsoarea asupra părului brunetului. a simțit cum jungkook a înghițit și l-a împins departe de el, întorcându-și capul rușinat.
"drăguț și rapid." jungkook s-a șters la gură și s-a ridicat. "nu te simți mai bine acum?"
taehyung a înghițit în sec atunci când s-a uitat iarăși la jungkook, înghițind din nou atunci când a văzut umflătura din pantalonii săi. a înghițit pentru a treia oară atunci când brunetul s-a apropiat ușor, desfăcându-și cureaua.
"te pot face să te simți mai bine decât o poate face orice femeie." jungkook a luat mâna lui taehyung și a dus-o la fermoarul pantalonilor săi, îndemnându-i degetele să-l desfacă. "ce spui?" i-a așezat degetele șatenului pe betelia boxerilor săi.
"taehyung! suntem acasă!" amândoi au auzit-o pe mama lui taehyung, care era la parter.
jungkook a zâmbit și a ridicat fermoarul la loc, punându-și cureaua. și-a așezat palma pe obrazul lui taehyung și i-a oferit un zâmbet.
"pe data viitoare." și-a lins buza inferioară înainte să se retragă, închizând ușa în urma sa.
taehyung a oftat, trântindu-se pe scaun.
"ce dracului s-a întâmplat."
n/a; ai primit un blowjob drăguț, asta s-a întamplat; plus garanția pentru o dată viitoare--
să laud iarăși albumul băieților? they just deserve everything
CITEȘTI
18+ | taekook // română
Fanfiction"nici măcar n-am nevoie de dădacă, am 19 ani." - jungkook este noua dădacă a lui taehyung [ terminată ] started; 11.06.2018 // traducere; 22.08.2018 ended; 01.10.2018 // traducere; 13.11.2018 || highest rankings || ▪#1 jeongguk, taegguk, babysitte...