02:00

4K 227 26
                                    

"taehyung, închide-ți gura, este nepoliticos." tatăl său își aranja cravata în fața oglinzii.

"cum adică noua mea dădacă? unde este hae-rin?" taehyung se holba la brunet mai mult dezgustat, întrebându-se de ce părinții săi au angajat un băiat pentru a-i fi dădacă.

"hae-rin mi-a spus că era ocupată cu examenele și nu va putea veni pentru câteva săptămâni." mama sa i-a dat un pupic pe obraz, "să vă simțiți bine în seara asta."

înainte ca taehyung să mai spună ceva, părinții săi le-au făcut cu mâna și au plecat, ușa închizându-se în urma lor. taehyung și jungkook erau tăcuți, un val de disconfort căzând peste ei.

"deci tu ești taehyung?" jungkook a vorbit într-un final, vocea sa joasă surprinzându-l.

șatenul nu i-a răspuns, privirea sa fiind ațintită asupra ușii de lemn.

"credeam că ai nouă ani." brunetul a chicotit slab, reușind să-i atragă atenția lui taehyung, care s-a uitat la el încruntat.

"am nouăsprezece, și nu am nevoie de o dădacă." a oftat, analizând corpul și hainele celuilalt.

"da, păi eu am 21, iar părinții tăi mi-au spus să fiu cu ochii pe tine, deci așa voi face. am de gând să fac niște sandvișuri, vrei și tu unul?"

"merg în camera mea." șatenul a trecut pe lângă cel mai mare, "sandvișurile sunt pentru copii."

taehyung și-a târât picioarele până la pat și s-a aruncat pe el, scoțându-și telefonul și a oftat. se părea că nu va ieși din casă în acea seară.

eu
hey baek

bae 💩
cum îți merge cu bunăciunea

bae 💩
i-ai tras-o deja??

eu
părinții au adus o dădacă nouă

bae 💩
oh nasol!

bae 💩
e bună măcar

eu
e un tip

bae 💩
oh omule ești dat dracului

eu
poți veni să mă salvezi

eu
să mergem la vreo petrecere

bae 💩
nope haha sunt închiriat în seara asta

bae 💩
distrează-te cu noua dădacă ;)

taehyung a oftat, lăsând telefonul să cadă lângă el. au trecut cinci minute de când părinții săi au plecat, iar el deja se plictisea. șatenul s-a întors de pe o parte pe alta, gândindu-se la ce ar putea face. și-a ciulit urechile când a auzit o voce cântând. s-a dat jos din pat și a deschis ușa lent, mergând pe vârfuri de-a lungul holului și pe scări, urmărind vocea.

s-a ascuns după un perete odată ce l-a văzut pe jungkook cântând ceva necunoscut, legănându-și corpul înainte și înapoi, în timp ce-și făcea un sandviș. șatenul a rămas fascinat de vocea melodioasă a celui mai mare, cu privirea ațintită asupra mișcărilor trupului său.

"nu știam că poți cânta." taehyung a șoptit, intrând în bucătărie, sosirea sa neașteptată aproape făcându-l pe jungkook să se împiedice de propriile picioare.

"nu o fac des, dar îmi place." un zâmbet a apărut pe chipul celui mai mare, "ai coborât pentru un sandviș?"

"mă plictisesc și aici nu e nimeni, în afară de tine." taehyung s-a așezat într-un colț izolat, rezemându-și obrazul de palmă. "spune-mi ceva interesant."

"păi, dădăcesc adulți, asta este destul de interesant." jungkook a râs la mârâitul celui mai mic. "îmi place să cânt, cu vocea și la instrumente. visul meu este să fiu profesionist, dar părinții vor să intru în afacerea familiei, deci opțiunea asta cade."

taehyung l-a urmărit cum ungea două felii de pâine cu maioneză și muștar, punând apoi cu grijă un strat de salată, șuncă și brânză deasupra, terminând sandvișul, la final tăindu-l diagonal, oferindu-i o jumătate.

"ți-am spus, sandvișurile sunt pentru copii." șatenul l-a dat deoparte.

"haide, este sandvișul meu faimos, ia doar o gură." jungkook și-a dat ochii peste cap la încăpățânarea celui mai mic.

cel menționat a bombănit câteva înjurături, înșfăcând jumătatea de sandviș din mâna lui jungkook, luând o gură mare din el. era doar un sandviș cu ingrediente de bază, nimic special.

"deci cum e?" brunetul s-a aplecat peste masă, apropiindu-se de taehyung.
"în regulă? nu știu, e un sandviș."

jungkook a oftat, ducându-și degetele la fața lui taehyung, și a luat muștarul care se afla în colțul buzelor sale, lingând degetul apoi. "tu mai și mănânci ca un copil."

inima lui taehyung a ajuns să bată mai tare, urmărind fiecare mișcare a brunetului.

"ce, vrei să-ți dau eu să mănânci restul de sandviș? chiar ești un copil." cel mai mare a luat bucata de sandviș și a dus-o la gura lui taehyung, presând-o de buzele lui. "haide, deschide."

n/a; late update, însă mai bine mai târziu decât niciodată; interesant, eh?

i love "idol"---- dat just ughhh

18+ | taekook // românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum