🍌1🍌

631 35 2
                                    

Annie:

,,Hej Annie! " Křikl někdo za mými zády. No, ten hlas bych vždy poznala - Martinus...

,,Co chceš?! " Vyjekla jsem na něj, až jsem i já leknutím trošku povyskočila.

,,Já jen... N-noooo... Ty úkoly... "

,,To ses jako nenaučil ani pořádně mluvit?! Dělej, nemám na někoho, jako jsi ty čas! " Možná jsem až moc nepříjemná...

,,Klid, já jen... Dej mi je. "

,,Ale já je nemám? " Co mu kur-sakra zas hrabe?!

,,Neva."

,,Fajn" Strčila jsem mu učení do ruky.

,,Dík." Odpověděl a odešel.

Tohle je divný, hodně... Od kdy je takovej?! Já ho takhle vůbec neznám! Je.... Divnej...

Své myšlenky jsem zahnala s pokrčením ramen a odešla ze třídy.
Kdyby jste se ptali, je konec bioly a teď čeká ještě norština.

Vydala jsem se tedy do učebny jazyka norského.

Sedla jsem si úplně do zadní lavice a okem jen tak pokoukla po Martinusovi. Seděl vedle Marcuse a vedl s ním konverzaci.

Když zazvonilo na hodinu, do třídy se hned doslova vřítila naštvaná učitelka.

,,Takže děcka dneska si napíšeme test!" Test?! Ona mluvila o nějakém testu? No tak při nejlepším od té staré fuchtle dostanu za 4.

,,Ale paní učitelko, ale vy jste nám nic o žádném testu neříkala. " Řekl Mathew.

,,A to něčemu vadí, alespoň uvidíme, jak posloucháte při hodině. " Odpověděla mu a rozdala všem papíry, na kterém byl velký nápis TEST.

Naštěstí je to jen nějaká škrtačka, jestli to chápete. Takže to možná tipnu dobře...

___

Když už i poslední žák naší třídy odevzdal papír, zazvonilo na konec hodiny, tudíž i na konec všech dnešních útrpných hodin sezení na židli.

Dobalila jsem si batoh a chtěla odejít ze třídy, sama... No to mi někdo zase neumožnil...

,,Čekej." Řekl v klidu Martinus a doběhl ke mně.

,,Proč bych měla? "

,,No já jen, n-nešla bys na oběd? " Řekl nervózně a poškrábal se na zátylku.

,,Nemám důvod, takže ne. "

,,Takže jo. " Řekl a šel si to vedle mě.

,,Pokud vím, tak 'jo' jsem určitě neřekla... " Pak jen pokrčil rameny a já to vzdala.

___

,,Ale nebudeme sedět spolu u stolu. " Řekla jsem, když jsme vcházeli do jídelny.

,,Pokud nevíš, já to myslel právě tak, jak jsi teď řekla. " Odpověděl s nezájmem.

,,A proč jdem spolu na oběd? " Tohle mě vážně zajímalo.

,,Jen tak, jako- " Zastavil se...

Co já mám vůbec za nápady? 😂😂
Názor?

💙🍌•love bananas•🍌💙

ANNAnas Gunnarsen

I Hate You! I Love You! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat