(Zase si prosím přečtěte info. dole xd ❤🍌)
Je přesně den před plesem a já jsem s mamkou a Lukasem šla vybírat šaty.
,,A co tyto?" Zeptal se umučeně Lukas.
,,Ne, ty jsou moc barevný!" Řekla jsem a dal se hrabala v šatech na prodej.
,,A tyto?" Zeptal se po chvíli.
,,Moc třpytivé!" Řekla jsem a konečně narazila na nějaké normální a hezké šaty.
,,Mami, co tyhle?"
,,Ty jsou hezké, ukaž, kolik stojí?" Přešla ke mě mamka.
,, Nejsou moc drahé... Můžu je vyzkoušet?"
,,Jo běž, kdyby ti byly malé, tak se ještě po nějakých podíváme." Usmála se na mě.
Rychle jsem si je teda šla obléct a zjistila jen to, že jsou mi malé.,,Mami tyhle jsou mi malé." Řekla jsem mamce a už zase převlečená vyšla z kabinky.
,,A co tyto?" Ukázala na krásné, ale krátké šaty.
,,Zkusím si je!" Vypískla jsem po chvíli přemýšlení, zda na ples můžeme mít kratší šaty. Uspěla jsem k tomu, že to nevadí. Šla jsem zpátky do té samé kabinky a převlékla jsem si je. Přehlédla jsem se v zrcadle a... Wau!
Vážně jsem v nich vypadala úžasně.,,Tak co?" Vlezla mi do kabinky mamka a rukou si zakryla pusu.
,,Ty berem!" Řekla jsem hned.
,,Ale.. Kolik stojí?...... Tolik?! Mami tak to-",,Já ti je koupím! Vypadáš v nich jak princezna! Nedívejte se na cenu a honem se převleč!" Porozkazovala mi mamka. (Šaty - média)
Rychle jsem si je teda vyslékla a nasoukala na sebe svoje oblečení. Vyšla jsem z kabinky a spatřila Lukase s úšklebkem na tváři.
,,Že ti to trvalo!" Neodpustil si poznámku a já jen protočila očima.
,,Ty jsis taky vybíral půl hodiny oblek, takže drž hubu!" Řekla jsem a předala prodavačce šaty.
,,No jo! Ale ne vybíral jsem si je 3 hodiny, jako někdo!" Rozhodil naštvaně rukama.
,,Děcka! Klid. " Řekla mamka a podívala se omluvně na prodavačku a pak jí předala určenou částku peněz. Paní to dala do tašky a dala mi šaty do ruky. Pak jsme šli ještě nakoupit pár věcí na ples a mamka šla koupit ještě jídlo protože podle ní je naše lednička prázdná, i když už se tam skoro nic nevleze, ale to je jí asi jedno.
Je sice kratší, ale momentálně mě nic víc nenapadlo xd
A teď zpátky k Holiday In Norway.
Rozhodla jsem se, že knížku vydám, až dokončím tuhle. Protože už teď mám na krku čtyři nedokončené knížky, a fakt nevím, jak bych jich zvládala 5. Navíc si myslím, že tato knížka bude brzo dokončená, takže Holiday In Norway by měla vyjít asi do 30 dní...💙🍌•love bananas•🍌💙
ANNAnas Gunnarsen ❤
ČTEŠ
I Hate You! I Love You! ✔️
FanficDva lidé, co se nesnášejí... Konkrétně Annie Bøwers a Martinus Gunnarsen se navzájem úplně ničí... Jenže... Martinus začne k Annie něco cítit... Ustoupí tak z "boje" nebo to takhle bude i nadále pokračovat? Čti a vše se dozvíš... ✔DOKONČENO✔ ~pří...