🍌13🍌

453 24 12
                                    

Dnes je sobota a já vůbec nevím, co mám dělat... Úkoly jsme na víkend nedostali, takže nemůžu dělat ani snad tu nejnudnější věc na světě!

Když tak přemýšlím... Mohla bych napsat Layle, jestli by nepřišla...

Ann 💙: čusky ❤ mohla by jsi jít k nám? Nemám, co dělat... 😂

Layruška💙: čuuus, jo proč ne? A kdy?

Ann💙: no... Co nejdříve přijď 😂❤

Layruška 💙: okis budu tam 😂❤

Super. Takže se nebudem nudit, snad...

Vyšla jsem z postele a přišla jsem do kuchyně. Tam jsem šla k ledničce a vytáhla z ní jahodový jogurt.

Zrovna, když jsem vyhazovala kelímek od jogurtu, zazvonil zvonek a já tak přiletěla ke dveřím.

,,Ahoooj" Řekla Layla a obejmula mě.

,,No čus. " Řekla jsem a my ještě udělaly pozdrav. Poté jsem ji pozvala dále a my si to namířily do mého pokoje.

,,Co chceš dělat? " Zeptala jsem se jí.

,,No tak tvůj dům, tvoje pravidla. " Uchechtla se.

,,No... To je sice pravda, ale... Tak já jsem si tě sem pozvala, protože jsem nevěděla, co dělat... "

,,Hej tak já nevím. Jo, prosimtě... Kdy jsi mi chtěla říct o tom, s tím Gunnarsenem? "

,,Co? Jo tooo... No. Nevím kdy jsem ti to chtěla říct, ale no... Řekl ti to tak nějak sám... " Pousmála jsem se. ,,No.. A jak začalo to naše přátelství? -"

,,To by mě vážně zajímalo! Prosimtě, tohle je úplnej zázrak! "

Tak jsem ji to všechno začala říkat od začátku, až do konce. ,,No a teď mě prostě ignoruje. Jako jo. Občas na mě promluví, když se učíme a já nevnímám, tak mi řekne třeba na jaké jsme straně v učebnici... Ale jinak... No chápeš... "

,,Hej ale to musíš změnit! Nemůžete být přátelé a přitom se totálně ignorovat! " Rozkřikla se.

,,Za 1. Neřvi, vůbec nevím, proč řveš...
A za 2. Proč ne? "

,,Protože jste kamarádi? "

,,A to se spolu jako musíme bavit? "

Plácla se do čela a spustila. ,,Tak mi alespoň slib, tě se posnažíš s ním navázat nějaký ten kontakt. "

,,Fajn" Řekla jsem s protočením očí a povzdechla si.

,,Díky. Budeme se dívat na nějakej film? "

,,Ok. Ty zatím nějaký vyber, a já jdu udělat popcorn. Jo.. Chceš Kofolu? "

,,Jezzz" Jak tohle řekla, šla jsem do kuchyně to vše nachystat.

Asi taky docela krátká, co? 😐😓
Lidí nwm asi si dám na wpd chvíli takovou "pauzu"... Asi chvíli nebudu psát... Protože jeden kluk mě nehorázně zklamal... 😓😓😓
Ale já věřím, že to bude dobrý! micina1234 😭❤💔

💙🍌•love bananas•🍌💙

ANNAnas Gunnarsen ❤

I Hate You! I Love You! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat