Martinus:
,,Hej ty, Bøwers! " Zakřičel jsem na chodbě na mou úhlavní nepřítelkyni.
,, Co je Gunnarsene, to nedáš ani na chvíli pokoj?! " Zařve na mě a následně přiběhne.
,,Ne, hele víš, jak máme ten úkol z matiky? " Zeptal jsem se jí.
,,Ehm, jo? Co, chceš je udělat?! "
,,Vlastně jo, šikula. " Řekl jsem a vrazil jí učebnice do rukou.
,,Hele já nejsem tvá služka, takže sorka kápo. " Vrátí mi učebnice.
,,Nějaká drzá, nemyslíš? "
,,Děláš, jako bys mě neznal. "
,,Znám, no, ale ty úkoly by ti stejně neuškodily.... " Dělal jsem jako, že jsem se zamyslel.
,,Jestli neuškodí mně, tak si myslím, že ani tobě... "
,,Ty umíš myslet? " Zasmál jsem se.
,,Narozdíl od někoho, kdo nespočítá ani nejvíce primitivní příklad v matice... Jo, umím myslet. "
,,Tím někým myslíš jako mě? "
,,Ne, asi Lauru, vole! " Btw. Laura je třídní šprtka.
,,Tak hele, mě už to nebaví -"
,,Mě taky ne. Takže jestli uhneš? Tak čau! "
,,Ne ne ne.... Nikam holka... A neskáče se do řeči. Takže.... Buď to, mi uděláš ty úkoly neb-"
,,Nebo co jako?! "
Nevím kde jsem to nabral, ale vlepil jsem jí jednu facku.
,,Nebo rána, bude silnější! ",,Aby ses neposral Gunnarsene! " Vyrvala mi sama od sebe učebnice a sešity z rukou a chtěla odejít.
,,Nějakej problém ještě?! " Zeptal jsem se jí docela naštvaně a.... Proč jsem si nikdy nevšimnul těch krásných studánkových očí?
Nic neodpověděla. Podíval jsem se o něco níže, než na její oči.. Nevím... Něco ve mě mi řeklo, ať ji políbím. Měl jsem tak hrozné nutkání jí tam na místě před všemi -kteří ví o všech našich sporech- políbit, ale to by se mi nesměla vykroutit z mého sevření a prostě si to odcupitat zpět do učebny bioly.
No... A takhle to všechno začalo...
Bože, zase jsem tu s novým příběhem.... Takový ten zvyk s příběhy - odstranit staré a nahradit je novými.... Fajn, teď už to zkusím bez odstraňování a přidávání...
😂😂💙 Ale nic neslibuju! 😂😂
Jinak líbí zatím?💙🍌•love bananas•🍌💙
ANNAnas Gunnarsen ❤
ČTEŠ
I Hate You! I Love You! ✔️
FanficDva lidé, co se nesnášejí... Konkrétně Annie Bøwers a Martinus Gunnarsen se navzájem úplně ničí... Jenže... Martinus začne k Annie něco cítit... Ustoupí tak z "boje" nebo to takhle bude i nadále pokračovat? Čti a vše se dozvíš... ✔DOKONČENO✔ ~pří...