Když jsem přešla trám dveří, hned ke mně přiběhl Martinus.
,,Čau! " Řekl mi s úsměvem na tváři.
,,Ahoj." Odpověděla jsem naprosto s nezájmem a dál se věnovala cestě ke své školní skříňce.
,,Stalo se něco?-" Hned se začal vyptávat, jako u výslechu...
Já ho ale v tu dobu přestala plně vnímat. Vnímala jsem jen jeho plné rty, které se pohybovaly k sobě a od sebe, když zrovna mluvil.
Hned jsem si vzpomněla na ten včerejšek a najednou se mi z toho na tváři vyrýsoval menší náznak úsměvu. Samozřejmě mně z neznámého důvodu...,,Haló! " Zamával mi jeho rukou před obličejem a mě dostal z jakéhosi toho tranzu. (Zase 😂 tranz/s? 😂😂🙄)
,,J-jo... Ehm nic mi není. "
,,No to vidím! Ne fakt, co ti je? "
,,Nic! A pokud vím, tobě do toho nic není! "
,,Máš krámy? " Zasmál se, ale hned ho to přešlo, když jsem mu vlepila facku. Vlastně ani já sama nevím, proč jsem po něm tak vyjela... Možná jsem ještě 'malinko' vedle z toho včerejška... Ale to mě snad musíte chápat!
Pak se na mě ublíženě podíval a chytil se za bolavé místo, kde asi před 4 sekundami skončila moje ruka.,,P-promiň" Zamumlala jsem a radši od něj odběhla. No. Kdybych byla někým jiným, než sama sebou, asi bych si taky při největší pravděpodobnosti myslela, že mám krámy...
Když jsem trochu udýchaná přiběhla k již zmiňované skříňce, vytáhla jsem ho ní všechny potřebné věci a vydala se do třídy.
___
Někde mezi fyzikou někdo zaťukal na dveře.
,,Dále! " Zaječela naše učitelka, která nás jen tak mimochodem měla i na hudebku, kde už to s ní nešlo absolutně vydržet.
Hned na to do třídy vešel můj nevlastní brácha s docela vytočeným výrazem. Aha... Už vím, co je ten problém. No, očekávala jsem, že naši třídě po hodině zahrajeme menší divadýlko...
,,Kde jsi byl? " Zeptala se úča.
,,Zaspal jsem...!" Řekl a propálil mě pohledem... Ano, tohle je u nás zvykem.. Ne propalování pohledy, ale menší vzájemné šikanování... Přijdu si jako bych ho vlastně znala snad i roky! Proto je to taková ta sourozenecká nenávist... Snad to chápete, protože já sama bych to z těchto mých výkladů o něčem a něčem asi fakt nepochopila...
,,Dobře, tak se běž posadit za Miou. "
Jen si odfrkl, ale sedl si k ní.💙🍌•love bananas•🍌💙
ANNAnas Gunnarsen❤
ČTEŠ
I Hate You! I Love You! ✔️
FanficDva lidé, co se nesnášejí... Konkrétně Annie Bøwers a Martinus Gunnarsen se navzájem úplně ničí... Jenže... Martinus začne k Annie něco cítit... Ustoupí tak z "boje" nebo to takhle bude i nadále pokračovat? Čti a vše se dozvíš... ✔DOKONČENO✔ ~pří...