🍌18🍌

398 21 0
                                    

Dnes je středa. Já si právě hledám oblečení, které by se k sobě hodilo... Ale zaboha nemůžu nic k sobě najít...
No nakonec se na to vykašlu a něco na sebe prostě hodím. Pak běžím dolů do kuchyně, kde už sedí Lukas. Pozdravím ho a dám se do jídla.

,,Nevíš, kde je táta s tvoji mámou? " Zeptá se mě.

,,Říkali, že jdou něco zařídit. "

,,Aha." Řekl a šel dát talíř do dřezu. Já tak udělala taky.

,,Proč jsi ještě v pyžamu,když jdeme za necelých patnáct minut do školy? " Jen pokrčil rameny a šel asi do svého pokoje se převléct.

___

Právě jdeme s Lukasem do školy a povídáme si o všem možném. No on teď zrovna řekl něco, co měl být nejspíš vtip, ale mně to moc vtipný nepřišlo a tak jsem se jenom uchechtla.

Když jsme před sebou měli budovu s nápisem 'škola', nemohla jsem si nevšimnout blonďáka s jeho skupinou hned u vstupu.

,,Můžete uhnout? Rádi bychom vešli dovnitř... " Řekla jsem a na mě se podívaly dvě čokoládky, které patřily Martinusovi...
,,Ahoj." Řekla jsem mu a prodrala se s Lukasem za zády skrz ty tupečky. Jen jsem slyšela, jak něco šeptnul na náznak odpovědi, ale to už jsem šla ke své skříni.

,,Co máme první hodinu? " Zeptal se Lukas a nasadil milý a poměrně roztomilý úsměv.

,,Eh.. Počkej.. " Podívala jsem se na skříňku, kde mám celý rozvrh hodin, jako každý rok.
,,Zemák... " Řekla jsem a znechuceně se zaškebila. Nesnáším zemák... Jakože ten předmět sám o sobě docela ujde, ale na zeměpis máme Gerychovou a to je fakt ale fakt strašná úča! ( ShadowProductions334 já ji tady prostě dát musela 😂😂🙈)

,,No fuj! " Řekl Lukas a odfrkl si. Na to, že je tady ani ne týden, bcs přece byli na ty dovolený, tak ty učitele má prostě prokouklé... Sama nevím, jak to dělá...

Pak jsme se zase zakecali a mířili si to do učebny.
Lukas si sedl vedle mě a já nějakým zázrakem nic nenamítala... Možná to je tím, že tu ještě není Layla... Protože ho možná pak z toho místa vykopu. No nakonec jakoby to Layla vycítila? , hned totiž vešla do třídy a hned jak mě uviděla, tak se na mě 'smutně' podívala. Já se otočila na Lukase a už jsem mu chtěla říct, jestli by si nesedl jinam...

,,V poho, sednu si za vás. " Řekla Layla a já se na ní usmála.

,,Tak asi dík? " Zasmála jsem se a ona se mnou. No a pak jsem si taky všimla, jak do třídy vešel Martinus, ale toho jsem úspěšně odignorovala.

Trochu zmatek mi v tom přijde... 🤔😱😬😂🙈❤

💙🍌•love bananas•🍌💙

ANNAnas Gunnarsen ❤

I Hate You! I Love You! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat