🍌25🍌

349 20 1
                                    

Jen se na mě nechápavě podívala.

,,N-no... Jak víš... Asi jsis všimla, když jsem se na ní neustále díval, že? " Jen souhlasně pokývala hlavou.
,,No to... To je právě ono... Já... Asi.. No. Nevím jak ti to mám říct... Asi jsem se do ní... Zamiloval. " Když jsem to dořekl myslel jsem si, že mě neslyšela, ale to jsem se spletl, protože na mě vyvalila oči, div že jí nevypadly z důlků...

,,A-a to jak? "

,,No nevím... Když jsem se s ní posledně hádal z našeho nepřátelství, tak jsem si něco uvědomil... Něco ve mně mi říkalo, že to tak není správně... Že s tímto způsobem prostě dál nemůžeme spolu vycházet... Vlastně jsem si uvědomil... Proč? Proč to všechno, když je vlastně tak úžasná dívka... Proč tohle všechno? K čemu to sakra bylo?! -"

,,To jsem jí taky dříve kolikrát říkala - proč?" ( No jasně, já jako první napíšu prc 😂😂👌) řekla.

,,No a časem jsem si to prostě uvědomil... Ten.. Ten její úsměv.. Ten smích... Ty oči.. Postava... Ale hlavně osobnost... Nemůžu z ní... Skoro mi nedá spát.. Chci ji... " Dořekl jsem svůj kratší monolog a konečně jsem od země odtrhl zrak zpátky na Laylu. Nemohl jsem se na ni dívat, protože by mi bylo trapné ještě více.
,,A... A chtěl bych od tebe pomoc... " Dodal jsem ještě a nahlas jsem polkl.
Ta se na mě jenom překvapeně koukala, nemohoucí jediného slova.

,,Laylo... " Když už nějakou dobu čuměla do blba před sebe, tak jsem jí rukou zamával před obličejem. Ona jen zavrtěla hlavou, aby se asi z něčeho vzpamatovala.

,,Já... Já ale nevím jak... Víš je to trochu složitější... " Řekla a já jen souhlasně kývl hlavou.

,,Jo... Pochopím, když nebudeš chtít... "
Řekl jsem a chtěl vstát z lavičky a následně odejít, ale její tenká paže mě zastavila.

,,Chci.. " Řekla a já ji na to hned pevně objal.

Oujeeeah 😂❤
Tak tento týden asi posled...
No radši nic... 😂😂
Už mlčím.. 😂
Jak myslíte, jak to všechno dopadne? 🤔
Hádejte dole ⤵😂💙
Tak Čuuuzzz 😂

💙🍌•love bananas•🍌💙

ANNAnas Gunnarsen ❤

I Hate You! I Love You! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat