Pátek:
Vešla jsem do dveří naší školy aneb té mučírny na retardované lachtana a gorily (Aha? kikina_gunnarsen_)
S menším potichým povzdechem jsem se vydala ke své skříňce. Když jsem se ji ale chystala otevřít, tak mi ji někdo zavřel.
,,Co jsi udělala bratrovi? " Prskl po mě Marcus?
,,Co? " Nechápavě jsem zamrkala.
,,Takže si myslíš, že včera přišel do domu jako tělo bez duše jen tak for fun? " Hej! Blik, cvak, asi mi to došlo...
Ten včerejšek... Ale to je debilovina!,,Já... " Jakože popravdě jsem moc ani nevěděla, co mu na to mám říct, tak jsem mlčky sklopila pohled k zemi.
,,Já jen... Promiň. " Plácl se do čela a já zvedla pohled zpátky na jeho čokoládky.
,,Nechtěl jsem po tobě vyjet... Jen je strašně nepříjemný pocit vidět svoje dvojče, jak je jako mrtvola. ",,J-jo... Chápu. Taky promiň. "
,,Ty za nic nemůžeš, on je... Někdy je jak holka,co má krámy, někdy zas jak nadržený hovado,někdy je úplně na sračky...Je toho hodně.. " Nadržený hovado? Tohle jsem asi ani jednou nezažila...Nebo si to alespoň nepamatuju... To bych do něho fakt neřekla...
,,Aha... " Řekla jsem a on se pousmál.
,,No nic já jdu do třídy a... Hodně štěstí? "
,,Jo, tak ahoj. "
,,Čau " Odmával mě a vydal se do třídy 2.A (Samozřejmě na střední 😂😂👌💙 taky mi to přijde divný...🤔😂)
Tak jsem nad tím ledabyle pokrčila rameny a vytáhla jsem si potřebné učebnice, sešity a bla, bla, bla, koho zajímá, jak si vytahuju věci k učení, ne?
Vydala jsem se do třídy 2.B, kde už byl i Lukas a Lay, tak jsem si sedla vedle Layly.
,,Jé čus! " Vypískla,na můj vkus až moc nadšeně.
,,Co jsis zase fetla? "
,,Co? Nic. " Nad tím mi nemohlo chybět moje uchechtnutí, které mě ale hned přešlo, když do třídy vyšel Gunnarsen. Popravdě? Teď mi je před ním tak nějak trapně? Asi...
Další kapitola vyjde asi až další týden (možná o víkendu...) 💙
💙🍌•love bananas•🍌💙
ANNAnas Gunnarsen ❤
ČTEŠ
I Hate You! I Love You! ✔️
FanfictionDva lidé, co se nesnášejí... Konkrétně Annie Bøwers a Martinus Gunnarsen se navzájem úplně ničí... Jenže... Martinus začne k Annie něco cítit... Ustoupí tak z "boje" nebo to takhle bude i nadále pokračovat? Čti a vše se dozvíš... ✔DOKONČENO✔ ~pří...