🍌EPILOG🍌

509 19 3
                                    

,,Marcusi, Emily, večeře!" Zavolala jsem na své dvě děti, které o nedlouho později přiběhli a každý si sedl na své místo a oba začali jíst jejich oblíbenou bramborovou kaši s nakrájenou šunkou.

Když to oba dojedli, honem běželi do koupelny, aby si vyčistili zuby. Mezitím jsem slyšela v zámku dveřích klíče, bylo mi hned jasné, kdo to je a tak jsem se tam vydala.

,,Ahoj lásko!" Pozdravila jsem Martinuse, který mi pozdrav opětoval
a sladce mě políbil. Pak si vyzul boty a unaveně si zívl.
,,Těžký den?" Zeptala jsem se ho hned ustaraně.

,,Jo... Zase jsme s Marcusem museli podepsat snad miliardu obyčejných papíru, našich knížek, alb, však to znáš..." Řekl znuděně. Vlastně... Martinus se s Marcusem rozhodli, že se vrátí po dlouhé době k hudbě, a úspěšně se jim daří. Samozřejmě jim to oboum přeju, ale někdy toho je i pro mě až nad hlavu...

,,Tátaaaa!" Vypískla malá dívenka, která k nám přiběhla v jejím růžovém pyžámku s princeznama.
No hned za ní běžel i malý klučina v modrém s autama.

,,Ahoj!" Řekl strašně Martinus a čapl si k nim, aby ho mohli oba obejmout, což taky udělali. Je vážně krásné vidět ty tři takhle pohromadě. Vždy z nich sálá tak velké množství lásky...

A teď jsem si uvědomila...
Zasloužila jsem si vůbec takovou rodinu?

Je nádherný pocit, když víte, že patříte do této rodiny! Je to úžasná rodina, věřte mi, lepší bych si ani ve snu nedokázala představit...

...The End...

   Aaaa je to tadyy 😅
Je to sice krátký epilog, ale nic víc mě k tomu zkrátka nenapadlo, no snad vám to nevadí...
Děkuju moc za úžasné přečtení a nádherné komentíky, které mi vždy zvedly mou náladu, moc si toho vážím...
Děkuji těm, kteří to vydrželi až do tohoto konce, protože tuhle knížku jsem začala psát, když mi bylo 11... A řekněme si popravdě...
Když 11-ti lety dítě píše FF, tak to asi moc kvalitní nebude...
No teď je mi už 12, ale pořád si myslím, že to není nic moc 😅🙈
Jinak už je na mém profilu nová knížka, o které jsem v předešlých kapitolách mluvila, tak se určitě běžte kouknout... 🙈💦❤
No každopádně vám všem hrozně moc děkuju aaa...
💫🍌HELLO🍌💫

💙🍌•LOVE BANANAS•🍌💙

ANNANAS GUNNARSEN ❤

I Hate You! I Love You! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat