O týden později ve čtvrtek;
Vstala jsem za zvonění toho debilního budíku a vydala se zombie krokem do koupelny, kde jsem se převlékla do už předem na chystaného oblečení[viz. média], lehce se namalovala, abych nevypadala jako mrtvola a zapletla jsem si dva francouzské copy.
Poté jsem se vydala k Lukasovi. (Který měl už mimochodem i svůj pokoj. Teď vlastně nevím, jestli jsem vám to řekla... No nakonec, jelikož se mamka s Thomasem 'strašně milujou', tak tu prostě budou bydlet! No není to úžasné?! Já myslím, že jo! Ach ta ironie...)
,,Lukasi vstávej! " Potichu jsem zakřičela (taky se divím, že to jde 😂❤) , no s ním to ani nehlo. Tak jsem z něho stáhla peřinu a on si něco naštvaně zamumlal, poté lehce otevřel oči, ale hned na to je zase zavřel, protože, co si budem, denní světlo není zrovna příjemné pro člověka, který se zrovna vzbudil...
,,Dej mi tu peřinu! " Zamrmlal.
Jen jsem na něho vyplázla jazyk a i s peřinou v ruce jsem šla do svého pokoje, kde jsem již zmiňovanou peřinu hodila přes okraj postele.
Nad mým geniálním nápadem jsem se musela usmát a radši jsem pak šla do kuchyně, abych se mohla nasnídat.Do misky jsem si dala cereálie a chtěla tam nálet mléko...
,,Baf! " Vykřikl někdo za mými zády a tak mléko skončilo vylité po celé lince.
No a aby to nebylo málo, tak jsem od mléka měla i oblečení.,,Ty jsi takový debil! Fakt! Já tě uškrtím! " Zakřičela jsem na něj, div, že neohluchl nebo za námi nedoletěli hned sousedé, že porušujem rád či co. Vlastně bylo jediné štěstí, že doma nebyla ani máma a ani Thomas, no naštěstí jeli ještě cosi vyřizovat, kvůli tomu bydlení Thomase a Lukase tady.
,,Neměla jsi mě budit! " Nevinně se uculil a dal mě se zvědavostí pozoroval, jak se snažím ubrouskama utřít tu velkou skvrnu na mém tričku.
,,Tak když na tom trváš, já tě ráda někdy nechám, abys zaspal a že školy přišel s poznámkou, kvůli tomu, že jsi přišel pozdě! " Prskla jsem po něm.
,,Ježíš vy toho naděláte! Tak se bez asi převléct ne? " Řekl s pobavením v hlase.
,,Tak tobě to přijde ještě vtipný!? " Spražila jsem ho pohledem, ale nakonec jsem si přece jen šla dát jiné oblečení. A jelikož jsem nemohla najít nic ve skříni, vzala jsem si oblečení že včerejška, které bylo jen tak pohozené na židli.
Tak ještě jednu, aby jste teda neřekli, že toho je málo 😂💙
Je kratší, ale co už 😂❤
Jinak asi napíšu brzo Epilog 😏💙
Epilog proto, protože se rozhoduju, jestli nechám celý příběh jen v jednom nebo udělám ještě 2. část 😂💙 Můžete mi na to napsat váš názor, jak byste to chtěli vy💙💙🍌•love bananas•🍌💙
ANNAnas Gunnarsen ❤
ČTEŠ
I Hate You! I Love You! ✔️
FanficDva lidé, co se nesnášejí... Konkrétně Annie Bøwers a Martinus Gunnarsen se navzájem úplně ničí... Jenže... Martinus začne k Annie něco cítit... Ustoupí tak z "boje" nebo to takhle bude i nadále pokračovat? Čti a vše se dozvíš... ✔DOKONČENO✔ ~pří...