🍌17🍌

441 21 6
                                    

Když jsem se vracela domů ze školy a byla jsem těsně před domem, uviděla jsem mamčino auto. To znamenalo jediné, už jsou zpět. ( Tak a teď se asi ukázalo, kdo si přečetl -menší upřesnění- 😂❤ tak kdyžtak šup, běžte se na to radši kouknout 😂❤)

Z batohu jsem vytáhla klíče a odemkla jsem dveře. Následně jsem je i zavřela a vyzula si boty.

,,Ahooj! Jsem doma! " Zakřičela jsem přes celý dům. Hned ke mě přiběhla máma.

,,Ahoj zlatíčko!!! " Zpráskla ruce k sobě a obejmula mě.
,,Chyběla jsi mně-nám... " Opravila se.

,,Ty mě taky. " Řekla jsem do objetí a odtáhla se.

,,A my nic? " Usmál se na mě Thomas a já mu úsměv oplatila, poté jsem ho obejmula a i Lukase.

,,Něco jsme ti přivezli... " Řekla máma. Byla jsem docela zvědavá, a proto jsem je následovala do kuchyně.
Tam mi máma dala tašku a já se na ni udiveně podívala.

,,To je všechno moje? "

,,No a ne snad? "

,,Jo, tak jo... " Řekla jsem a poděkovala, pak jsem šla nahoru do pokoje a začala vytahovat oblečení.

...
Bílá mikina Calvin Klein
Bledě modré džíny s dírami
Tričko Adidas
A dole byli bílé Nike boty
...

Možná si myslíte, že mě máma rozmazluje... Ale tohle jsem popravdě taky vůbec nečekala.
Tak za 1. Jak mamka může mít přehled ve značkovém oblečení?
A za 2. Kde na to vzala?
No k tomu mám asi jedinou odpověď... Thomas a Lukas...

Nad tím jsem se prostě musela uchechtnout a lehce se pousmát.

Někdo zaklepal na dveře a vešel dal. Já se logicky otočila ke dveřím a spatřila Lukase.

,,No... Já... Taky jsem ti něco malého koupil. " Řekl a podal mi malou krabičku. Pokynul hlavou, abych ji otevřela, já tak samozřejmě i udělala. Vevnitř na mě vykoukl z lady náhrdelník se jménem ANNIE.

,,Líbí se ti aspoň trošku? "

,,Dě-ďěkuju... " Řekla jsem. Tak tohle mě udivilo snad nejvíce ze všeho.

,,Můžu ti ho dát? "

,,J-jo." Trochu jsem se zakoktala.
,,Musíš mi říct, jak jste se měli, co jste dělali a tak dále... " Řekla jsem, když už mi zapínal náhrdelník.

,,Jo jo. " Řekl a posadil se na postel.
,,Teď? " Dodal a zeptal se.

,,Klidně." Řekla jsem a on mi začal říkat všechny ty zážitky.

25.10.2018...😭 Je tu někdo kdo šel? Jestli jo, tak fakt jako upřímnou soustrast...😭❤
Ale M&M nás mají hodně rádi a vrátí se do tří týdnů max. ❤ Tak to alespoň říkali.

💙🍌•love bananas•🍌💙

ANNAnas Gunnarsen ❤

I Hate You! I Love You! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat