Právě jsme všichni po obědě a já jdu do svého pokoje. Lukas tam ještě o něčem mluví s jeho tátou.
Když vejdu dovnitř pokoje, začnu vytahovat a postupně skládat na zem všelijaké deky. Ne. Já s ním spát fakt nebudu...! ( micina1234 normálně PedoLuko 😂😂😂)
Už jsem to měla hotové a do pokoje zrovna vešel Lukas.
,,Čau" Pozdravil mě s úsměvem na tváři.
,,Nazdar... Jo, jen aby jsi věděl, tak budeš spát na zemi..." To co bylo docela divné, bylo to, že zamručel něco jako ve znamení souhlasu...
Po chvíli si začal vybalovat kufr a já jsem byla na mobilu. (Stal se ze mě závislák, závi-závi-závislák 😂😂)
,,Kolik ti je? " Zeptal se náhle.
,,16 a tobě? "
,,Taky, ale za chvíli 17."
,,Tak to jo... "
,,Uhm... Nechceš mi o sobě něco říct? "
,,Jo, proč ne... Takže.. Jsem Annie Bøwers, je mi teda 16 let, jak víš... Mám ráda tanec a kreslení... Hmm... No a to je asi vše... "
,,Aha" Usmál se.
,,A teď ty. "
,,Takže. Já jsem Lukas Stumper, původně nejsem Nor, jsem ze Švédska, mám rád fotbal a hraju na kytaru. "
,,Aha" Řekla jsem.
,,A ty tu teď bude chodit do školy? " Zeptala jsem se po chvíli.
,,Jo, prej s tebou do třídy... "
,,Aaha... No naše třída je-"
,,Jaká je?! "
,,Taková... Nwm 'zmutovaná'? " Řekla jsem a zasmála se.
,,Jo tak to skoro každá třída, celkově škola" Zasmál se se mnou.
,,Akorát... Musím tě varovat... "
,,Proč? "
,,Wendy... To je taková zmalovaná a nafoukaná blondýnka... Dej si na ni pozor! Spala skoro s celou třídou. A abych řekla pravdu, ty nejsi vzhledově špatnej... Takže jsi pro Wendy taková ta kořist... "
,,Jo, neboj, dám si pozor. "
,,Hele já už se půjdu umýt a půjdu spát *zívnutí* jsem docela unavená... " Usmála jsem se na něj. Vlastně... Je docela fajn... Možná bych mu mohla povolit, aby spal na mé posteli... No. Ještě si to promyslím...
,,Ok" A já tedy odešla do koupelny.
___
Když jsem byla hotová, vydala jsem z koupelny a šla do pokoje.
,,Lukasi? " Zeptala jsem se ho, když si něco ťukal do mobilu.
,,Ano? "
,,Ehm... Já jen. Nechceš spát na posteli... Aby ses nemusel převalovat na té tvrdé zemi? "
,,Jestli to nebude vadit...? "
,,Nebude." Na to se jen pousmál a zamířil si to koupelny. Já zatím nachystala peřiny i pro něj.
Poté jsem si lehla a tou únavou jsem prostě usla.
Co jsem jako poslední slyšela, bylo to, že někdo otevírá dveře.
💙🍌•love bananas•🍌💙
ANNAnas Gunnarsen ❤
ČTEŠ
I Hate You! I Love You! ✔️
FanficDva lidé, co se nesnášejí... Konkrétně Annie Bøwers a Martinus Gunnarsen se navzájem úplně ničí... Jenže... Martinus začne k Annie něco cítit... Ustoupí tak z "boje" nebo to takhle bude i nadále pokračovat? Čti a vše se dozvíš... ✔DOKONČENO✔ ~pří...