🍌32🍌

347 18 0
                                    

Když jsem vešla do té mučící budovy, všimla jsem si na nástěnce školy nějakého nového papíru. Ano. Dívám se pravidelně na školní nástěnku... Chápejte mě.. Prostě nechci, aby mi něco uniklo.

Začala jsem číst...

______________________________________

Dne 21.1.2019 se bude konat školní ples pro všechny žáky naší školy. Všichni dostanou od třídních učitelů přesnější informace...

______________________________________

Nějak takhle to tam bylo...

Super... Takže další debilní školní akce na seznamu...

,,Ahoj." Ozvalo se za mými zády, až jsem sebou mírně ucukla.

,,A-ahoj." Řekla jsem dotyčnému. Teda Marcusovi.

,,Promiň... Nechtěl jsem tě vylekat.. " Podíval se na mě omluvným pohledem.

,,To je v pohodě. " Usmála jsem se a on mi úsměv opětoval. Pak jsme se po boku toho druhého vydali do naší třídy, kde už byl i pan Gunnarsen mladší... Podíval se na mě a sladce se usmál. Co že to? Nic! Já nic neřekla...!
Marcus si něco zamumlal a já se na něho tázavě podívala.

,,Co je? " Zeptal se, když si všiml, že na něho divně koukám.

,,Nic.. " Zakývala jsem hlavou.
,,Čusky! " Pozdravila jsem Laylu, která na mobilu projížděla instagram.

,,Ahoj." Řekla a dál se mi nevěnovala.

,,Co se děje? " Zeptala jsem se jí, když jsem si vybalovala potřebné učení.

,,Co? Nic. Proč?" Odvrátila oči od mobilu.

,,No... Nikdy jsi mě neignorovala... Co je ti? "

,,Nechci se o tom bavit... " Zakroutila záporně hlavou.

,,Jo... Promiň. " Řekla jsem a usmály jsme se na sebe.

,,Ahoj" Ozval se za námi hlas patřící Macovi a my se na něj s Laylou podívaly. Nemohlo mi uniknout, že se Layle rozzářily ty její dvě studánky. Aaha... Už vím o co go...

,,Ahoj." Řekla a uculila se, jak sluníčko na hnoji. Marcus si jí pak už ani nevšímal, protože za ním přišel jeho kamarád Alex a vedl s ním řeč. Viděla jsem, jak to Laylu trochu zamrzelo a tak se radši zase dívala do mobilu.

,,To vážně? " Šeptla jsem směrem k ní.

,,Co? "

,,Ty jsi zamilova...ma dfo mafa! " Zamumlala jsem konec věty, když mi rukou zakryla pusu.

,,Shut up! " Křikla po mně šeptem.

,,Promiň." Odmlčela jsem se.
,,Ale je to pravda? "

,,Možná." Uznala.

,,Notak! Vždyť jsi v tom až po uši! "

,,Fakt? Já bych ani neřekla... " Řekla ironicky nad čímž jsem protočila očima.

,,Annie? " Ozval se ten hlas, který jsem opravdu potřebovala snad nejméně ze všech...!

Další kapitola na světě!
Kdo to asi bude? 🤔🤫
No, já myslím, že v tom mají všichni jasno... 🤣

💙🍌•love bananas•🍌💙

ANNAnas Gunnarsen ❤

I Hate You! I Love You! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat