Odemkla jsem dveře a vplula dovnitř.
,,Ahoj mami! " Zakřičela jsem přes celý dům. Nic. Žádná odpověď.
Šla jsem do kuchyně a všimla jsem si menšího papíru na stole.
______________________________________
Ahoj Annie, musela jsem se vrátit do práce. Přijdu kolem půlnoci. Posílám pusu.Mamka❤
______________________________________Nice, takže zase sama doma? Fajn...
Šla jsem do svého pokoje a šla jsem si udělat úkoly.Když jsem měla úkoly hotové, šla jsem do kuchyně s tím, že si vezmu něco na jídlo. No. K mému štěstí se zrovna, když jsem otevírala ledničku rozezněl po celém domě zvonek.
Šla jsem tedy ke dveřím a otevřela jsem je.
No, když jsem je chtěla zavřít, tak mi tam dal nohu a tak tomu tedy zabránil. Tázavě jsem se na něho podívala.
,,Co chceš? A. Jak vůbec víš, kde bydlím?! " Zeptala jsem se.
,,Takže za prvé. Nudím se.
A za druhé. Neřeš. ",,A-aha, no a co chceš jako dě-co si myslíš, že děláš, ty idiote?! " Pozměnila jsem tón hlasu, když vešel bez mého povolení dovnitř.
,,Nejsem idiot" Zamračil se.
,,Ale jsi, a pokud vím, tak jsem se tě ptala, takže? "
,,Jdu za zábavou? " Spíše se zeptal.
,,Bezva, ale já nemám náladu se tady jakkoli bavit s takovým debilem, jako jsi ty! " Praskla jsem po něm.
,,No dovol! Můžem se podívat na film" Řekl a už si to mířil po schodech nahoru.
,,TOHLE JE MŮJ DŮM! "
,,Super." Odpověděl.
,,Tak táhni, ne?! "
,,Kde máš pokoj? " Zeptal se, jako by se nic nestalo. Nic jsem mu na to neodpověděla. Jen jsem tam stála a vraždila ho pohledem.
,,Ale notaaak! " Řekl a chytl mě za ruku.
,,Druhé dveře vpravo. " Odfrkla jsem si.
Vešli jsme do pokoje a on si lehl na MOU, opakuji MOU postel. A prostě se tam roztáhl.
,,Tak tobě asi úplně jebe, ne? " Řekla jsem a on se na mě nechápavě podíval.
,,Tohle je moje postel! " Řekla jsem, aby to ten jeho maličký a hloupý mozeček pochopil.
,,A co já s tím? " Zeptal se s nezájmem v hlase.
,,Pustíme si ten film, když už mi tady oxiduješ? " Zeptala jsem se nepříjemně.
,,Ty jsi mi ale milá... Jo, můžem, a co navrhuješ? "
,,Tak já nevím, kdo tady přišel, aby si tu pouštěl nějakej film. "
,,Harryho Pottera? " Zeptal se.
,,Hm" Zamrmlala jsem něco, jako náznak souhlasu. Jen přetočil oči a zapl noťas.
___
Když film skončil, tak jsem se fakt hrozně nudila....
,,Co budem dělat teď? "
Dělal, že se zamyslel a pak jsem si všimla, že se mu mihly nějaké jiskřičky v očích.
,,O něčem bych věděl... " Řekl a vyhoupl se nade mě...
Tak mě ještě něco napadlo no.
Bože, proč. Píšu. Tak. Hrozně. Nudné. Kapitoly?! 😂😂😭😭💙💙🍌•love bananas•🍌💙
ANNAnas Gunnarsen ❤
ČTEŠ
I Hate You! I Love You! ✔️
FanficDva lidé, co se nesnášejí... Konkrétně Annie Bøwers a Martinus Gunnarsen se navzájem úplně ničí... Jenže... Martinus začne k Annie něco cítit... Ustoupí tak z "boje" nebo to takhle bude i nadále pokračovat? Čti a vše se dozvíš... ✔DOKONČENO✔ ~pří...