Part-4

5K 496 5
                                    

“မေတြ႕တာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ႀကာျပီလဲ Sumi ရယ္”

“ဟုတ္တယ္ေနာ္.. Baejun တို႕ႏိုင္ငံျခားထြက္သြားျပီး သိပ္မႀကာခင္ဘဲ ကြ်န္မတို႕လည္း ဆိုးလ္ ေျပာင္းသြားတာေလ.အဲ့ဒါေႀကာင့္အဆက္အသြယ္ျပတ္သြားတာ.အခုလို ရုတ္တရက္ႀကီး ျပန္ေတြ႕ရတာ ဘယ္လုိ ၀မး္သာလုိ႕သာမွန္းကိုမသိဘူး။”

Kim Sumi နဲ႕ Baejun ႏွစ္ေယာက္သား Mall  ထဲက အေအးဆိုင္ေလးမွာ။ တစ္ေယာက္လက္ တစ္ေယာက္ကိုင္ကာ စကားကေျပာမ၀။

“ဒါနဲ႕ ဒီကုိျပန္ေရာက္ေနတာႀကာျပီလား”

“မႀကာေသးပါဘူး Sumi ရယ္..ကိစၥကေတာ့ နာေရး.BaekHyunee ေလးရဲ႕ အဘြားဆံုးလို႕ေလ။ ကြ်န္မတုိ႕အေမရိကကုိ သြားျပီး သိပ္မႀကာဘူး သားကဂန္း၀န္းဒိုကိုျပန္သြားတာ။သူ႕အဘြားနဲ႕သူနဲ႕ ႏွစ္ေယာက္တညး္ Byun အိမ္ေတာ္မွာေနႀကတယ္..အခု သူ႕အဘြားဆံုးေတာ့ အဲ့ဒီအေမြဆုိင္အိမ္ ကို ခြဲႀကေ၀ႀကနဲ႕ ရႈပ္ေနတာဆုိေတာ့ BaekHyunee  အေဖ က သားကို အဲ့မွာ မထားခ်င္ေတာ့ဘူး။သားကိုယ္တုိင္ကလည္း မေနခ်င္ေတာ့ဘူးေလ..အဲ့ဒါဟိုကုိေခၚသြားမယ္ဆုိတာကိုမလိုက္ဘူးတဲ့ Sumi ေရ.. ဒီမွာပဲေနခ်င္တယ္တဲ့။စိတ္မခ်ဘူး သားကို..”

“ဘာကိုစိတ္မခ်တာလဲ Baejun ရဲ႕..BaekHyunee ေလးက လိမၼာပါတယ္။”

“လိမၼာတာက လိမၼာပါတယ္ ရွပ္ျပာျပာႏုိင္တယ္။တစ္ခါတစ္ေလ ကေလးစိတ္ကမေပ်ာက္ခ်င္ဘူး။ သူတစ္ေယာက္ထဲ မရပ္တည္ႏုိင္ေသးဘူးေလ”

မ်က္ႏွာေလးအိုကာ ေျပာေနေသာ သူငယ္ခ်င္းကုိ Kim Sumi  ျပံဳးႀကည့္ကာ….

“သူတစ္ေယာက္ထဲ မဟုတ္ပါဘူး။ BaekHyunee ေလးကို  ကြ်န္မ တုိ႕နဲ႕ထားခဲ့လိုက္။အစစ အရာရာ ဂရုစိုက္ေပးပါ့မယ္။”

“ဟယ္ ဟုတ္သား…အဲ့လိုလုပ္လည္းရတာပဲ.  Chanyeollie ေလးလည္းရွိေတာ့ အေဖာ္ရတာေပါ့.”

ပုစၦာ ကိုအေျဖရွာေတြ႕သြားသလုိ  Baejun  ခမ်ာေတာ္ေတာ္စိတ္ခ်မ္းသာသြား ရသည္။ Sumi  တုိ႕ႏွင့္ ဆို စိတ္မခ်ထားစရာဘာမွ မရွိ. ဂန္၀န္းဒုိ မွာကတည္း က ႏွစ့္အိမ္တစ္အိမ္ေနလာတာ.

“ေမေမ!!”

Baejun နား အရိပ္ေလးတစ္ခု လာထုိင္တာမို႕ Sunmi  ႀကည့္လိုက္မိသည္။ အျဖဴေရာင္ ရွပ္ေလးနဲ႕ ဒူးထက္ ေဘာင္းဘီေလးနဲ႕ ႏုႏုနယ္နယ္ကေလး… ျဖဴဥေနေသာအသားေလးေတြက သိသာထင္ရွားစြာ..အို…ဒါ ေယာက်ား္ေလးတဲ့ လား….

အချစ်ကို သူဖန်ဆင်း၏။Where stories live. Discover now