#13(Sezon Finali)

148 54 62
                                    

Düzenlendi!

Bölüm şarkısı:

Pera-Sensiz ben

*****

"Asrın"

"Hıım"

"Takırtıyı duydun mu?"

"Hayır. Uyu"

*****

"Asrın"

"Hıı"

"Koridorda biri mi var?"

"Hayır. Uyu artık"

"Tamam"

*****

"Asrın"

"Ne?"

"Mertcan beni mi çağırıyor?"

"Lan uyu artık! Kimse çağırmıyor"

"Tamam ya. Ne bağırıyorsun"

*****

"Asr..."

"Ne var? Ne?"

"Pencereden biri bakıyor gibi"

"Bakıyorsa sen bakma"

"Ama..."

"Sabrım taşıyor"

Arkamı döndüm ona. Ukala! Odun! Ne var yani azacık korktuysam? Hemen tersliyor. Bir anda elini belime dolayıp beni rahatlıkla kendine çekti. Belime sarılıp yüzünü saçlarıma gömdü. Kokusu anında etrafımı sarmıştı.

"Güvendesin küçük kız. Uyu"

*****

Gözlerimi açtığımda Asrın'ın sıkı kollarıyla karşılaştım. Dün gece uyuduğumuz gibi uyanmıştık. Diyaloglarımızı hatırladığımda istemsiz kıkırdadım. Milim kıpırdama yoktu. Burada Asrın uyanana kadar beklerdim. Ne? Kim olsa kalkmak istemezdi. Ama ben kalkmalıyım. Peki nasıl? Kaç kere denesem de elleri kelepçe gibi sıkı sarılmıştı.

"Asrın?"

Düzenli nefes sesleri geliyordu. Ama nasıl uyandırayım ki seni?

"Asrın uyan"

"Hıı"

Uykulu sesini duyduğumda istemsiz gülümsedim.

"Elini çeksene. Gideyim"

"Hayır.....Biraz daha kal"

Elimi ellerine koyup bir umut çekmeye çalıştım ama tabi yine başarısız oldum.

"Asrın bıraksana"

"Bırakmıyorum"

Uykusu açıldı anlaşılan. Tam bacağımla tekme tarzı bir şey deneyeyim dedim ayaklarını hızla ayaklarıma sardı. Kapana kısılmıştım anlaşılan.

"Çocuk musun ya? Bırak"

"Bırakmazsam?"

"Elini ısırırım"

İşte ilham perilerim de bazen işe yarıyordu.

"Hele bir dene"

Tehdit dolu sesinden sonra ilham perilerim yere çakıldı.

"Asrın, bırak artık birileri görüp yanlış anlayacak"

İkna olmuş gibi yatakta benden uzaklaştı. Tam ayağa kalkıp gidecekken tavana bakarak konuştu.

Papatyalar Ölene Kadar #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin