#19

44 15 2
                                    

Bölüm şarkısı:

Çağan Şengül-Nehir

*****

Gözlerimi açtığımda Asrın'ın uyumuş halini görmek iyi hissettirmişti. Güne böyle güzel başlıyorum var mı daha iyisi? Derken bir anda Mila'nın evinde olduğumuzu hatırladım. Ve hızla yataktan kalktım.

"Kahretsin!"

Mırıldanıp yatağa geri döndüm ve battaniyeyi çeneme kadar çektim. Asrın'ın kahkahası kulağıma iliştiğinde bakışlarımı ona yönelttim.

"Ne?"

Elini battaniyeye atıp çekmek istedi. Tabiki izin vermedim.

"Ne yapıyorsun?"

Sırıtıyordu.

"Dün göreceğimi gördüm, güzelim. Utanmana gerek yok"

Yanaklarım yanıyordu. Bakışlarımı battaniyeye çevirdim.

"Gözlerini kapatır mısın?"

Ellerini yanaklarımda gezdirdi.

"Dün gece böyle değildin hiç? Şimdi ne oldu?"

Arkamdaki yastığı alıp yüzüne bastırdım.

"Geber. Tamam mı? Geber"

Kahkahası odayı doldurmuştu. Yastığı çektiğimde gülüyordu. Aynı gülümseme benim de yüzüme yayılmıştı. E benimki biraz utançla karışıktı.

"Yalnız bu izler çıkmaz"

Elini boynumda gezdiriyordu. Bakışlarım ellerini takip ettiğinde battaniyenim çekilmiş olduğunu ve üzerimde sütyenle Asrın'ın karşısında olduğumu anladım.

"Ne izi?"

Tam battaniyeyi kaldıracakken engel oldu.

"Yapma şunu"

Yatakta biraz öne doğru gelip beni kendine çekti. Boynuma bir kaç öpücük bırakıp gözlerime baktı.

"Sen benimsin, güzelim"

Gülümsedim.

"Benden çekinme"

Kollarımı boynuna sardım. O da hiç düşünmeden beni kolları arasına almıştı. Aşağıdan bir kaç takırtı sesi geliyordu. Ardından merdivenlerden ayak sesleri geldi. Odanın kapısı tıklatıldığında hızla ayrıldım.

"Asel? Orada mısınız?"

Mila kısık sesle konuşmuştu.

Battaniyeyi önce Asrın'ın kafasına örtmüş sonra bunun gereksiz olduğunu düşünüp çeneme kadar çekmiştim.

"Evet, buradayım"

"Mertcan geldi. Seninle konuşmak istiyormuş. Aşağı in"

Aceleyle ayağa kalktım.

"Tamam, geliyorum"

Yerde Asrın'ın gömleği vardı. Kendiminkini bulamıyordum.

"Asrın gömleğim nerede?"

Sırıtıyordu.

"Aşağıda. Kapının tam önünde"

Bakışlarım yerle buluşmuştu. Ne kadar utanmazım ya.

"Ayıp ama"

Ne giyecektim şimdi? Aklıma gelen fikirle yerden Asrın'ın gömleğini alıp üzerime geçirdim.

"Asrın, ben bunu giyiyorum. Sen çıkma odadan. Mertcan'ı yollayıp geleceğim. Tamam mı?"

"İyice kurnazlaştın ha sen de"

Papatyalar Ölene Kadar #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin