#15

130 40 103
                                    

Düzenlendi!

Bölüm şarkısı:

Swanky Tunes & LP-Day by day

*****

Acıtıyordu. Canı acır diye sarılamadığım birine gözlerimin önünde bir başkası sımsıkı sarılıyordu. Ve bu kalbimi çok acıtıyordu.

"Bu kadar düşünme canım"

Hastanenin yanındaki kafedeydik Öykü'yle.

"Neyi düşünüyorum ki?"

"Hadi ama Azra'yı düşünüyorsun işte. Takma kafana. Ben de sevmiyorum onu. Gıcık şey. Bir ara Mertcan'a yavşıyordu. Zor kurtardım çocuğu valla"

Azra Asrın'a sarılan kızdı. Kuzeniymiş. O gelir gelmez biz Öykü'yle buraya geldik. Motorcu tipi vardı kızın. Hiç gözüm tutmamıştı.

"Asrın öyle düşünmüyor herhalde. Çok sevindi görmedin mi"

Gözlerimi devirdim.

"O kız ailesinden geri kalan iki kişiden biri. Böyle sevinmesi normal. Hem ben izin vermem aranıza girmesine"

Gülümsüyordu.

"Aa ne alaka canım? Umurumda bile değil. Ne yaparlarsa yapsınlar"

"Ha ha. Umurunda değil. Kesin öyledir"

Elindeki hamburgerden bir ısırık alıp hızla yutmaya çalıştı. Tabi olmayınca meyve suyundan içti.

"Aa ben sana bir şey söylemeyi unuttum"

"Neyi?"

"Azra geçen sene geldiğinde Asrın'a çok yaklaşmıştı. 'Seni seviyorum' falan demişti. Tabi Asrın hemen karşı çıkmıştı. Şimdi diyorum acaba yine mi seviyor"

Seviyor mu? Asrın da mı seviyor acaba?

"Kalksak mı artık?"

"Tamam. Bana söylemiyorsun ama neler hissettiğini biliyorum. Merak etme. Ben varım. Asrın'ı o kıza kaptırmam"

Gülümseyip ayağa kalktı. Çok mu belli ediyordum? Malım cidden.

*****

"Refakatçı dışında kimse kalmasın lütfen. Sadece bir kişi kalsın. Hasta da fazla yorulmasın"

Hemşire son kontrollerini de yapıp gitti.

"Ben kalacağım. Siz gidebilirsiniz. Hem Asrın'cığımla biraz vakit geçirmiş olurum"

"Asrın'cığın yesin seni"

Fısıltı gibi çıkan sesime Asrın gözlerini devirmişti.

"Bir şey mi dedin sen? Hem sen kimsin?"

Bana mı dedi bu? Tabi ben de kavgaya hazır bekliyorum.

"Sana ne?"

Kız tam bir şey diyecekti Öykü hemen oturduğu koltuktan fırladı. Kızın koluna yapışıp onu da kaldırdı.

"Yok canım ya. Sen yol yorgunusun. Gidelim biz seninle. Hem kaynatırız biraz"

Asrın sonunda konuşmaya dahil oldu.

"Evet Azra sen eve git.Dinlen biraz"

"Eh peki canım sen öyle diyorsan"

"Abi, Efecan şirkette. Malum işler kaldı. Ben kalayım o zaman yanında"

Mertcan konuşmuştu. Öykü yine duramayıp konuya atladı.

"Yok, Mertcan, sen gel bizi eve götür. Asel kalır burada"

Papatyalar Ölene Kadar #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin