Chapter 24

2.8K 239 0
                                    

JIYEON POVS

" Sayang tunggu sini tau? " Jimin memegang tangan aku.

" Ya ya chagi tunggu sini...dah cepat...calm down okay? " Pipinya aku cubit perlahan.

Mana taknya,hari ini Jimin bakal mengambil alih Syarikat harabeoji aku sebagaj Ceo di Han's Corporations.

Hari ini juga Jimin bakal ditemu ramah oleh beberapa wartawan yang profesional.

" Good luck sayang " Bibirnya aku cium sekilas.

" Gomawo " Jimin mencium dahi aku dan menuju ke arah sidang media.

~

Aku memandang kearah Jimin.

JIMIN POVS

Wartawan tersebut menanyakan aku sedikit sebanyak tengang latar belakang aku.

" Last questions...Awak masih single atau sudah berpunya? " Wartawan tersebut memandang aku.

Aku memandang kearah Jiyeon.

" Im married " Jawabku ringkas dan tersenyum.

" Boleh kami tahu siapa isteri encik? "
Soalan tersebut membuat aku tertunduk malu.

" A girl who was watching me right now is my wife " Aku bangun dan menuju kearah Jiyeon lalu tangannya aku pimpin kearah sidang media tadi.

~

JIYEON POVS

" Bila perkahwinan awak berdua berlansung? " Soal wartawan itu.

Tangan aku diraih lembut oleh Jimin.

" Uhmm kami kawin dalam...Bila eh sayang? " Jimin memandang aku.

Aku tersenyum.

" 2 minggu lepas " Kataku.

" ouhhh so awak berdua tak buat apa apa perancangan untuk ada anak ke? " Kini giliran wartawan yeoja menuju kan soalan tersebut pada aku dah Jimin.

" Actually..." Aku menggantungkan ayat aku.

" Im gonna be a daddy soon " Jimin tersengih.

Semua wartawan tersenyum memandang kami.

~

Setelah tamat sesi temu ramah antara wartawan,Aku membawa Jimin ke officenya.

JIMIN POVS

" Daebak... " Ujarku perlahan sambil memandang sekeliling.

" Welcome to Han's Corporations " Jiyeon menarik tangan aku supaya duduk diatas kerusi.

" Mulai hari ni...Oppa boss dekat sini " Bahu aku diurut lembut.

" Ahhh arraseo...Tapi....Oppa tak nak berjauhan dengan sayang...nanti rindu " Aku mencebik.

" Ala jangan la rindu " Sengaja pipi aku ditarik oleh nya.

" Kalau rindu jugak macam mana? " Soalku lagi.

" Balik la awal...Sayang ada je dekat rumah " Jiyeon memengang tangan aku.

" Hmmm arraseo " Aku mencium tangannya.

To be continue...

His Psychology Doctor - Park Jimin °Complete°Where stories live. Discover now