Chapter 8

4.5K 392 128
                                    

JIMIN POVS

Selesai sahaja memakai baju yang Jiyeon berikan pada aku,aku terus keluar dari bilik persalinan.

" Jiyeon ah okay tak? " Soalku.

Jiyeon memandang aku.

JIYEON POVS

" Jiyeon ah okay tak? " Jimin keluar dari bilik persalinan.

Perlahan lahan aku memandang Jimin.

Hampir sahaja aku pengsan didepannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Hampir sahaja aku pengsan didepannya.

" Kau dengar tak aku cakap? " Tanya Jimin.

Aku menggelengkan kepala aku.

" Hah? Handsome handsome lebih dari handsome and i cant even breathe sjsbhdhehsh " Kataku.

" Melalut lagi " Jimin berjalan melepasi aku.

Eleh mentang mentang dah handsome -_- aku pun ditinggalkan.

Dasar pisang lupakan kulit -_-

Betul eh? :')

~
Selesai sahaja aku menandatangani surat pas keluar Jimin dari Hospital dengan bantuan Harabeoji,aku terus memandu ke Incheon Airport.

~

Semua yang berada di Airport tersebut memandang kearah Jimin.

Ish benci lah -_-

Tahu la Boyfriend aku handsome😬
Xyah lah pandang pandang.

Yang pandang pandang ni,TAKDE BOYFRIEND KE HAH?

AKAK JIYEON TANYA NI KO TAKDE BOYFRIEND KE ?!

" Oppa nak ambil gambar boleh tak? " Beberapa yeoja menghampiri Jimin untuk mengambil gambar.

K.

Aku nak nangis.

Jangan la sentuh sentuh Jimin aku

Menci la cenggini (ಥ_ಥ).

" Mian Oppa dah lambat,Wife Oppa dah tunggu Mianhae " Jimin memeluk pinggang aku.

" Ouh...okay mianhae " Yeoja tersebut bow dan meninggalkan aku dan Jimin.

" Dah la tak payah la nak marah marah " Jimin memautkan jarinya dengan jari aku.

Aku nak majuk.

Sape suruh tinggalkan aku tadi.

(ಥ_ಥ).

Aku menjauh kan diri aku dari Jimin.

" Jangan la jauh sangat,nanti aku rindu " Jimin menarik aku supaya rapat dengannya.

" Biarlah,pergi la jalan sana buat apa datang sini " Aku menjelingnya.

" Ahhh jom sayang,flight kita jap lagi kan kajja " Terus tanganku ditarik menuju ke tempat scan apetah.

His Psychology Doctor - Park Jimin °Complete°Where stories live. Discover now