Chapter 19

3.2K 296 16
                                    

JIYEON POVS

Aku memandang kearah Jimin yang sedang berdiri di hadapan beranda bilik aku.

Perlahan lahan aku bangun dan menghampirinya.

Belakangnya aku peluk erat.

" Whae tak pakai baju ni hm? " Soalku sambil bermain dengan jarinya.

" Malas " Jawabnya selamba.

" Sejuk la " Kataku lalu mencium bahunya.

" Sayang kan ada,nanti boleh la hangat kan badan Oppa " Tangan aku diletakkan pada bahagian perutnya.

Pft. Ada abs sia.

Aku meleraikan pelukan dan memusingkan badan Jimin supaya menghadap aku.

Jimin menatap wajah aku.

Mata aku direnung lama.

Perlahan lahan tangannya naik pada pipi aku dan mengusapnya dengan lembut.

Tangannya aku usap.

" Oppa tak tahu macam mana lagi nak buktikan yang Oppa sayang chagi sangat sangat " Bibirnya mengukir senyuman.

" Semuanya dah cukup,saya percayakan awak " Kataku sambil meletakkan tangan aku pada pinggangnya.

" Gomawo chagi ah " Dahi aku dikucup lembut.

Aku memeluk Jimin dengan erat.

Jimin membalas pelukan aku,perlahan lahan rambut aku diusap.

" Its warm tonight " Kataku seakan berbisik.

" Its warm more if both of us do more than this " Leher aku  diciumnya.

Lantas Jimin mengangkat aku secara bridal style dan meletakkan aku diatas katil.

kini Jimin ontop aku.

" I love you so much " Pipi aku diusapnya berkali kali.

Perlahan lahan bibir kami bersatu.

One night,everything happened

To be continue...

His Psychology Doctor - Park Jimin °Complete°Where stories live. Discover now