LEZÂ 3.BÖLÜM

4.2K 168 46
                                    

LEZÂ (CEHENNEM)

3.BÖLÜM


İNSAN KENDİNİ BİLDİĞİNDEN İBARETTİR, NE FAZLASI, NE DE DAHA AZI...

*******

Zakkum...

Cehennem'in o azap verici havasına o dehşet verici yakıcılığına ve sıcaklığına inat, yetişen ve dik durmaya çalışan çiçek..

Kendimi bu çiçeğe benzetiyorum zaman zaman, tüm bu yaşadıklarıma yaşayacaklarıma inat dik başlı kendinden emin yetişiyor, daha da büyüyordum.

Henüz 10 yaşındaydım. Zihnim ve ruhum zehirlenmeye başlandığında. Acımadan, merhamet göstermeksizin harcadılar çocuk zihnimi, çocuk ruhumu. Gerçek benliğimdeki bu Ateş, cehennem gibi yakıcı ve yok ediciydi. Bende o cehennem çiçeği gibi bu ateşe dayanarak yetişmeye devam edecektim. Baş ettiğim bu mücadele ruhumu ağrıtsa da asla pes etmeyecektim.

Huzursuz bir kaç saatlik uykunun ardından gözlerimi yeni bir karanlık güne daha açtım. Bir kaç dakika amaçsızca yatakta bekledikten sonra kalktım. Odamın kapısını açacağım sırada sesler duymam ile durdum ve sesleri çözmeye çalıştım. Bu o adamın sesiydi. Sözde babam olacak o adamın. Kulaklarımı kapıya dayayıp seslerin kesilmesini beklemeye başladım. Sanırım telefonla konuşuyordu.

" Evet Serdar evet bu sefer tutturmayı başaracağım ve paralarla mutluluk dağına tırmanacağım bak görürsün "

" ............................"

" Ah tabiki dostum geceler bizim " kahkaha seslerinden sonra daha fazla dinleyemedim. O lanet adamın bu pis para bürümüş halini daha fazla dinleyemezdim. Bir insan paraya bu kadar tapabilir miydi? O adeta tapıyordu. Midemi bulandırmaktan başka bir işe yaramıyordu bu durum.

Ne demişti o başarı ve mutluluk mu? Ah hadi ama sen anca rüyanda görürsün.

Başarı ve Mutluluk...

Aynı sanılan ama aslında aynı olmayan iki ayrı kavram.

Başarı ve mutluluk aynı gibi görünürler ama farklıdırlar. Derlermiş ki başarı mutluluk getirir.

Bu duyduğum en büyük yalandı.

Hayır. Başarı mutluluk falan getirmez, sadece insanları tatmin eder. Bir şeyi başarınca insanlar onu başarmanın tatminliğini yaşar asla mutluluğu değil.

Mutluluk daha başka, bambaşka bir kavramdır. Daha özel. Daha imkansız.

******

Tekila'dan içeri girerken insanların bakışlarını üzerimde hissediyordum. Benim hakkımda konuştuklarını tahmin etmek zor değildi, dünden sonra istemesemde üstüme ilgi çekmiştim. Ama bu umrumda değildi. O leş kargası o köteği sonuna kadar hak etmişti. Bazılarının yanındaki arkadaşını dürtükleyip beni gösterip, ardından fısıldaşmaları ile de teoremi desteklemiş oldum. Gözlerimi devirip bizim için ayrılan yerde üstümü değiştirdim. Vakit kaybetmeden bar kısmına geçerken bir yandanda önlüğümü bağlıyordum. Her zamanki gibi umursamaz bir şekilde oturup müşteri beklemeye başladım.

" Aden bebeğim yine forumundasın bakıyorum, dün harikaydın nasılda patakladın koskoca adamı, herkes senden bahsediyor dün çok ateşlediydin. " diyerek yanıma damlayan Erkin'e sert ve sinirle baktım. Bu çocuk benden dayak yemeden rahat etmeyecekti anlaşılan.

" Ulan Erkin, seni evire çevire bir pataklarım, dünyada ki varlığını sorgularsın, toz ol!"

" Aa sakin ol zakkum ne dedim ki ben şimdi " ters ters bakıp " Hala burda mısın sen? Cins cins konuşma benim yanımda bebeğim ne ulan! "

LEZÂ (CEHENNEM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin