•Χέρια μετέωρα ανάμεσα μας,να αναζητούν μια αγκαλιά που πάντα λείπει•
Αχιλλέας POV
4 μέρες μετά
Σήμερα ειναι Σάββατο και μεθαύριο ανοίγουν τα σχολεία.Μπορω να αρρωστήσω μόνο που το σκέφτομαι.ΑΛΛΑ το καλό ειναι πως σε 1,5 μήνα θα τελειώσουν και μετά έχω ακόμη μονο μια χρόνια.
Και μετά bye bye school:)
Ένα ακόμα καλό ειναι πως η Βικτόρια έχει γενέθλια σε 3 βδομαδες,όποτε πρέπει να αρχίσω να οργανώνω την έκπληξη.
Θα έχει δυο σκέλη αλλα δεν ειναι ώρα για αυτά.Σημερα θα βγω με την Βικτόρια και μετά θα παμε να βρούμε τα παιδιά,και θα έρθει μαζί μας και η κολλητή της Βικτόριας-η Αριάδνη.
Φαίνεται καλή κοπέλα και η Βικτόρια περνάει πολυ ωραία μαζί της.Ειναι ακόμα πιο χαρούμενη από τότε που την γνώρισε.Εχει περισσότερη αυτοπεποίθηση.
Απλα έχω ένα κακο προαίσθημα.Δεν ξέρω.Δεν θέλω όμως να της πω κάτι και να την αναστατωσω για το τίποτα.Εφοσον μέχρι στιγμής η συμπεριφορά της ειναι άψογη δεν υπάρχει λόγος να ανησυχώ και να το σκέφτομαι.
{...}
Αλεξ:Λοιπόν έχω ένα ακόμα.Πως λέγεται το αυτοκίνητο που ζει ρωτησε ενθουσιασμός και εγω ένα ωραίο facepalm.
Εγω-Βικτόρια:Καρπούζι είπαμε ταυτόχρονα βαριεστημένα.Γκολς:)
Άρης:Έλα ρε μαλακα τέτοια έλεγα στην 1η γυμνασίου παραπονέθηκε και ο Αλεξ απλα ανασηκώσει τους ώμους του.
Λουκάς:Τέλος πάντων,ας συζητήσουμε κάτι αλλο είπε γιατί στο τέλος θα μάλωναν.Για μερικά δευτερόλεπτα έπεσε σιωπή στην παρέα.Ολοι προφανώς σκεφτόμασταν κάτι για να πούμε.
Πέτρος:Το βρήκα φώναξε και μερικά άτομα από τα δίπλα τραπέζια γύρισαν να μας κοιτάξουν.Ο Πέτρος δεν πτοήθηκε ιδιαίτερα βέβαια.
Πέτρος:Αριάδνη είπε αποφασιστικά και την έδειξε με το δάχτυλο του.Εκεινη ξεροκαταπιε και έγνεψε θετικά.Αμεσως το ύφος του Πέτρου μαλάκωσε και χαμογέλασε.
Πέτρος:Πες μας για σένα είπε και η Αριάδνη γουρλπτσε στιγμιαία τα μάτια της και μετά σήκωσε το φρύδι της.Προφανως θα σκέφτεται πως π Πέτρος έχει κάποιο πρόβλημα.Λογικο.
Αριάδνη:Εμ..Πάω 1η λυκείου,δεν εχω αδέρφια και ασχολούμαι με τον χορο είπε με μια ανάσα και μετά κοιταξε το πάτωμα.Χμ,ντροπαλή,για αυτό ταίριαξε με την Βικτόρια.
KAMU SEDANG MEMBACA
Το παιχνίδι της μοίρας
Romansa"Πρέπει να χωρίσουμε"του είπα. "Τι ειναι αυτά που λες" είπε έκπληκτος. "Την αλήθεια" του είπα ξανά. "Δεν μπορεί να το εννοείς" είπε εκνευρισμένος αυτή την φορά. "Τα πράγματα ειναι πιο περίπλοκα από όσο φαντάζεσαι" του απάντησα. "Εξήγησε μου τότε." "...