•I feel like I'm drowning•
Έχουν περάσει 4 μέρες από την μέρα στο σπιτι του Άρη και ακόμα δεν έχω πάει σχολειο.Δεν ειμαι καθόλου καλά.Σε δυο μέρες έχουμε ραντεβού στον γιατρό.Εχω πυρετό,δεν μπορώ να αναπνεύσω καλά και νιώθω πολυ αδύναμη.
Μαμα:Πως είσαι κοριτσι μου είπε και κάθισε στο κρεβάτι μου.Προσπαθησα να καταπιώ και πόνεσα παρα πολυ.Αρχισα να βήχω και ανακαθισα στο κρεβάτι μου.Μου χάιδευε την πλάτη μέχρι να ηρεμήσω.
Όμως δεν μπορώ να σταματήσω.Προσπαθησα να πάρω βαθιές ανάσες όμως άρχισα να βήχω περισσότερο.
Η μαμα μου έτρεξε εξω από το δωμάτιο και όταν γύρισε μιλούσε στο τηλέφωνο.
Μαμα:Ναι ακριβώς εκεί είπε ανήσυχη και το έκλεισε.Δεν μπορώ να αναπνεύσω εύκολα.Νιωθω το στήθος μου βαρύ.
Η μαμα μου ετοίμασε μια αλλαξιά ρούχα και τα έβαλε σε μια τσάντα.
Δεν αντέχω να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά.Αρχισα να χάνω τις αισθήσεις μου.Η μαμα μου ήρθε γρήγορα δίπλα και με ταρακούνησε λίγο.
Μαμα:Βικτόρια κρατήσου σε παρακαλώ.Σε λίγο έρχεται το ασθενοφόρο είπε και κατάλαβα πως ήταν έτοιμη να βάλει τα κλάμματα.
Όμως όσο και να ήθελα να κρατηθώ ξύπνια τα βλέφαρα μου έκλεισαν.
{...}
Τι συμβαίνει?Προσπαθω να ανοίξω τα μάτια μου αλλα ειναι ασήκωτα.Ακουω κάποιες φωνές αλλα δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω.Μπορω να νιώσω μια μάσκα οξυγόνου στο προσωπο μου.
Ο λαιμός μου ειναι ξηρός και το βάρος από το στήθος μου δεν λέει να φύγει.Ξαναπροσπαθησα να ανοίξω τα μάτια μου και αυτή την φορά τα κατάφερα.Ομως το φως ειναι πολυ έντονο και με ανάγκασε να τα μισό κλείσω.
Όταν κατάφερα να ανοίξω κανονικά είδα μέσα στο δωμάτιο την μαμα μου με έναν γιατρό.Προσπαθησα να σηκωθώ αλλα ο όρος στο χέρι με εμπόδισε.Ωραια δεν μπορώ να σε χρισημοποισω.
Όταν κατάλαβαν πως είχα ξυπνήσει ήρθαν γρήγορα προς το μέρος μου.
Εγω:Τι ακριβώς έγινε είπα ενώ είχα βγάλει την μάσκα οξυγόνου.
Γιατρός:Αυτό,είπε και πήρε την μάσκα στα χέρια του,θα σε βοηθήσει όποτε μην το βγάζεις ακόμα.
Πήγα να διαμαρτυρηθώ αλλα μου έκανε νόημα πως δεν τελείωσε.
Γιατρός:Δεν ξέρουμε με ακρίβεια τι έχει συμβεί.Το μόνο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά ειναι πως για ένα μικρό διάστημα δυσλειτουργησαν οι πνεύμονες σου.Αυτος ειναι ο λόγος που δεν μπορούσες να αναπνεύσεις.Θα πρέπει να υποβληθείς σε περισσότερες εξετάσεις για να ξέρουμε με σιγουριά.
ESTÁS LEYENDO
Το παιχνίδι της μοίρας
Romance"Πρέπει να χωρίσουμε"του είπα. "Τι ειναι αυτά που λες" είπε έκπληκτος. "Την αλήθεια" του είπα ξανά. "Δεν μπορεί να το εννοείς" είπε εκνευρισμένος αυτή την φορά. "Τα πράγματα ειναι πιο περίπλοκα από όσο φαντάζεσαι" του απάντησα. "Εξήγησε μου τότε." "...