~ 5 ~

4.2K 325 54
                                    

(Elnézést kérek csak a Wattpad beszart és csak az egyik felét rakta ki -_- De kijavítottam a hibát szóval jó olvasást :3)

- Te megcsókoltad a DÖK elnököt...

- Így is lehet mondani - vigyorodtam el.


- Eren, mégis mi a francot művelsz? - suttogta oda nekem Mikasa.

- Nyugi, tudom mit csinálok.

- Remélem is. Ha bármi olyasmit csinál , amivel megbánt, kibelezem és a beleivel fogok ugráló kötelezni - morgott.

Muszáj volt nevetnem. Imádom Mika-t, még ha egy agresszív dög is. Mi is besiettünk a terembe, majd beültünk matek órára. Rögtön utánunk jött a tanár, csukódott az ajtó és egyúttal kezdődött a poklok pokla.

- Na jó - csapta arcon magát - páros munka. Az első sor a mellette ülővel lesz párban, a második sor pedig forduljon hátra.

És ez az jelentette, hogy a törpicsekkel kell együtt dolgoznom,ami valljuk be, nem nagyon sikerült eddig. A tanár kiosztotta a feladatokat, mi pedig szó nélkül elkezdtünk dolgozni. Hát ez vagy úgy öt percig tartott.

- Nem hiszem el, hogy még erre sem vagy képes - csapta a kezét az asztalra.

- Nem hiszem el, hogy már egy kis hibán felhúzod magad - emeltem meg már én is a hangom.

-Remélem,hogy azért üvöltöztök, mert már tökéletesen megoldottátok a feladataitokat - nézett ránk szúrós szemmel a tanár.

- Büdös kölyök - morogta.

- Aki szarul tud csókolni, igaz? - mosolyogtam kajánul.

- Fogd be kölyök - morogta de az egész arcát elöntötte a pír, hiába próbálta rejtegetni.

-De tudod...Mikasa nem az esetem - nevettem.

-Milyen az ested? - kérdezte vággyal teli szemekkel, mire én köpni nyelni nem tudtam.

-Vajon? - vigyorogtam kajánul és odahajoltam Levihez és egy apró gyors csókot leheltem ajkaira.

Az arca égett, szemei csillogtak. Nagyon szexi volt így látni és ezt a kicsi énem is tettekben nyilvánította meg. A tanár kiáltása szakította meg csodálatomat.

 A tanár kiáltása szakította meg csodálatomat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Úristen Levi, jól vagy?

-Igen tanárnő - dünnyögte.

- Eren, ki tudnád kísérni Levit a mosdóba?

-Természetesen - mosolyodtam el, majd megfogtam Levi kezét és elkezdtem húzni az ajtó irányába, ki a folyosóra a mellékhelység felé. Benyitottam az ajtón, és amint meggyőződtem arról, hogy senki nem tartózkodik a helységben, neki nyomtam a falnak. Az ajkaink egybe kapcsolódtak. A nyelvem éhezett az övéire, és amint megkaptam az engedélyt, boldogan fedezte fel Levi száját. Lábamat az övéi közé toltam jobb karommal a hajába túrtam, míg a bal karom lecsúszott a csípőjéig. Majd oxigénhiány miatt elváltam, de Levi megragadta nyakkendőmet, visszahúzva egy újabb forró csókba. Zihálva túrta bele fejét mellkasomba.

- Te nem vagy normális kölyök- motyogta, de éreztem, hogy elmosolyodik.

-De te kedveled ezt a nem normális kölyköt - kulcsoltam át a kezeimet Levi csípőjén.

- Fogd be - csípett meg.

-Auu ez fájt - váltam el tőle.

- Megérdemelted kölyök. Letámadtál - vont vállat.

- Na de Levi, nem ellenkeztél, sőt... - folytattam vola, de közbevágott.

-Fogd már be - hunyta le a szemeit, majd egy sóhaj kíséretében hozzátette - ezt majd a szobánkban folytatjuk...



~Ciasztok

Kész vagyok ezzel a résszel is, remélem élvezhető volt és a Wattpad fel tudja rakni rendesen *dühös fej* 

Nik_chan_San~



Az enyém ~ ERERI ~ FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora