~ 7 ~

3.9K 317 14
                                    

-Hova... - törölgettem a szemem - ...megyünk?
- A szobánkba.

- Nem lehet, még van három óránk - ráztam meg a fejem.
- Ki nem szarja le - reagált le.

Én jobbnak láttam befogni a szám és ráhagyni, tegye azt amit szeretne. Végig vonultunk a folyósón, arra figyelve, hogy senki se vegyen észre minket. Már a kijáratnál voltunk, mikor megszólalt valami. A fejünket a hang irányába fordítottuk és láttuk., hogy Petra fut oda hozzánk, pontosabban a törpéhez, engem fellökve.
- Levi-senpai! - karolta át - Hova mész? El jössz velem sétálni?
- Eressz - morogta - Már nem azért, de neked nem órád lenne?
- Ha senpai az, aki miatt nem megyek be, vállalom - kacsintott, majd felém fordult - Mit állsz még itt? Menjél órára balfék.
Elkezdett kuncogni én meg fogtam magam és besétáltam az osztályterembe.
-Eren! Engedj ribanc! - tépte ki a karját Levi a szorításból és utánam futott - Eren!
De már beléptem a terembe.
- Elnézést tanárnő a késésért - motyogtam.
A tanárnő biccentett, majd folytatta az órát. Levi nem jött utánam. Elvolt azzal a Petrával, vagy ki a franccal. Féltékeny lennék? Talán. De mostmár ott tartok, hogy leszarom.
Mire vége lett az óráimnak, a szobámhoz indultam. Félve nyomtam le a kilincset és benyitottam. Nagy meglepetésemre, senki nem tartózkodott a szobában. Lefürödtem és befeküdtem az ágyba. Elkezdett kattogni az agyam.
Mi történt eddig? Új szoba, új szobatárs és új érzelmek. Elkezdtem valami olyat érezni, amit nem szabadna. Főleg nem egy férfiba. Az isten szerelmére Eren! Nem vagy meleg. Valami nagyon nem stimmel velem. Képes voltam rámozdulni egy fiúra. És élveztem. Nagyon is. Nem értem magam. Basszus...tudom, hogy nem szabadna, de kurvára bele szerettem ebbe a törpébe.
Megeredtek a könnyeim és nem volt visszaút, álomba sírtam magam.
Arra lettem figyelmes, hogy emelkedik a paplanom és ezzel együtt besüpped az ágy alattam. Egy kéz karol át és magához von. Érzem a lélegzését és testének melegét.
Nem mozdultam, tudtam, hogy ha megtenném, akkor egyben le is rúgnám az ágyról.
Szinte semmit sem tudtam aludni, mikor felkelltem a törpe nem volt mellettem. Nem is szerettem volna. Elkezdtem átöltözni, levettem a felsőmet. Már a gatyával vacakoltam, mikor benyitott a konyhából Levi.
- Ne haragudj, azt hittem már elmentél -magyarázkodtam, majd felkaptam az egyenruhámat és beindultam a fürdőbe. A törpe elkapta a kezemet, mire az összes ruhám leesett a földre.
- Mit szeretnél? - néztem rá ridegen, pont úgy ahogy ő szokott.
- Először ezt fejezd be. Ne lopd más stílát.
- Csak hagyj békén - intettem le.
- Eren...- kezdte, de félbeszakítottam.
- Hagyd már abba a játszadozást. Van róla fogalmad, hogy min megyek keresztül? - fakadtam ki.
- Idióta kölyök - mordult fel, majd rátapadt a számra.

Az enyém ~ ERERI ~ FanfictionWhere stories live. Discover now