- Szóvaaaal Eren. Mesélj magadról - ültünk le egy padra.
- Mit szeretnél tudni? - eresztettem el egy kisebb mosolyt.
- Ha lehetséges, mindent - nevetett fel - Honnan származol?
- Németországban születtem, de még egy éves koromban átköltöztünk Japánba, szóval teljes mértékben ezt az országot tartom a hazámnak. Miért kérdezted?
- Mert olyan angolos fejed van - vonta meg a vállát.
- Angolos? - nevettem - Tök németes fejem van, világos?
- Ezt te sem gondoltad komolyan, ugye?
- Ez egy értelmetlen beszélgetés - forgattam meg a szemeimet.
- Az, de élvezem - mosolygott - Mesélj méég!
- Az alap dolgokat tudod rólam, mit szeretnél még? A szexuális élményeimet szeretnéd hallani? - nevettem.
Azután rájöttem, hogy ezt nagyon nem kellett volna. Hanji szeme elkezdett furcsán csillogni. És akkor eszméltem fel, hogy Hanji egy kibaszott fujoshi.
- Igen, igen és igen! Eren, meddig jutottatok? - kezdett el folyni a nyála a szája szélén.
- Mi a jó isten van veled Hanji? - ijedtem meg.
- Eren, tudod, hogy nekem mindent elmondhatsz - tolta fel a szemüvegét.
- Hanji...
- Igen??
- Le foglak fejelni ha nem hagyod abba - fenyegettem meg.
- Naaa - csúszott lejjebb a padon - Gonosz vagy, ugye tudod?
- Mondták már - vontam meg a vállam mosolyogva - Most én kérdezek tőled pár dolgot. Mióta vagytok barátok Levivel?
- Oh a kis féltékeny...
- Csak érdekel, hiszen a barátomtól van szó és az újdonsült legjobb barátnőmről.
- Ahj de aranyos - sikított fel.
- Na ez az, amit soha nem fogok megszokni - ráztam a fejem.
- Van még időnk - vert hátba - Hmm... Azt hiszem még alsó tagozatban. Bár nem éppen volt a legjobb első találkozás.
- Részleteket - hajoltam hozzá közelebb.
- Hát tudod, meg alsóban volt egy barátnőm, Sasha és akkortájt kezdett kifejlődni bennem, hogy én imádom a yaoit. Egyik nap az első óránk elmaradt és Sashaval gondoltunk bemegyünk és közösen megnézzük a kedvenc yaoi animénk következő részét, amiért egy hetet kellett végig szenvedünk, de ez mellékes. Így hát fogtuk magunkat és be léptünk az iskolakapun, de egy elég érdekes látványnak voltunk szemtanui...
- Mit láttatok?
- Még alsó osztályban is népszerű volt a Törpe...~Visszaemlékezés
Hanji szemszög ~- Igen, igen és igen!!! - ujjongtam.
- Alig várom, hogy megnézhessük - ujjongott Sasha, közben kiléptünk a kollégiumi részről.
Az az öt perces út a suliig, sikolyokba és fangörcsökbe torkollott. A suli kapujában viszont egy nem várt esemény fogadott.
- Szeretlek senpai! - kiáltotta a srác.
- Hé, hé, ez nem az új srác? - súgta oda nekem Sasha.
- De. Úgy látszik szerelmet vall - húztam össze a szemöldökömet.
- Ackermannak?
Összenéztünk, majd vigyorogva közelebb sunyultunk az illetőkhöz.
- Te ki vagy? - biccentette oldalra a fejét Levi.
- Nemrég iratkoztam át és szerelem volt első látásra - gyűrte össze a kezével az inge alját idegességeben - Szeretlek senpai, kérlek járj velem!
- Mit mondtál, hogy hívnak?
- Onodera Misaki - nézett fel Levire.
Hiába volt Levi alacsony, ez a srác meg nála is kisebb volt.
-Hmm - a szemeivel végig pásztázta, majd közelebb hajolt a sráchoz és szájon csókolta.
Mikor elváltak egymástól, Levi szólalt meg először.
- Bocs Kölyök, ez nem fog menni.
Onodera-ban megfagyott a vér és elkezdtek potyogni a könnyei, majd kis idő múlva befutott az épületbe.
- Ezt nem hiszem el... – motyogta Sasha.
-... hogy szemtanúi lehettünk egy igazi yaoinak - sikítottunk egyszerre fel.
- Ti mégis mit csináltok itt? - magasodott felénk egy igencsak ideges állat.
- Hehe... Semmit, semmit - nevetett Sasha kínjában.
- Leskelődtünk - álltam fel.
- Oh, tényleg? Te vagy ugye Hanji Zoe? Na ide figyeljetek, ha bárkinek egy szót is mertek mondani, végetek. Értve vagyok? - nézett félelmet keltően.
- I-igen - dadogott Sasha.
- A hallgatásom nem ingyen van - vigyorogtam.
- Mi az ára pápaszemes? - vonta össze a szemöldökét.
- Legyél a barátom.
- Ne kezd te is - fogta a fejét.
- Ne gondolj bele sokat. Azt akarom hogy a haverom legyél.
- Nincs választásom, ugye?
- Nincs - rázta meg a fejem.
- Hogy rohadnál meg - hagyott ott minket.~Vissza a jelenbe
Eren szemszög~- Mi a jó isten... - motyogtam.
- Mivel te úgyis a fiúja vagy így elmondtam.
- Levi...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az enyém ~ ERERI ~ Fanfiction
Fanfic~ Sokmindent meg lehet élni, jót és rosszat, hideget meleget és... Na jó hagyjuk ezt. Eren vagyok, egy teljesen hétköznapi srác, normálatlan barátokkal, egy normálatlan élettel. Elmesélem nektek az én történetem. Az én életemet, döntéseimet és szere...