~ 9 ~

3.8K 311 7
                                    

- Már egy ideje ez a szitu van - nyögtem ki.

- Oh, tényleg? - vigyorgott.
Elpirultam és próbáltam elterelni a beszélgetést egy teljesen más irányba.
- Azt hiszem, tényleg indulnunk kéne - mutattam az ajtó felé.
-Nem.
-Nem? - képedtem el.
- Nem. Ameddig nem kapok jó reggelt csókot, nem kelek fel - makacsolta meg magát.
Elmosolyodtam és odasétáltam hozzá, majd odahajoltam az arcához. Pár centi választotta el az ő ajkát az enyémtől. Ő lehunyta a szemeit és várta a folytatást. Viszont szája helyett egy puszit nyomtam az arcára, amiért kaptam egy nemtetsző nézést tőle. Én gyorsan elspuriztam a fürdőajtó felé, felkaptam a ruháim és    bezárkóztam.
- Na ne szórakozz velem kölyök - üvöltötte utánam.
Gyorsan felöltöztem és elvégeztem egyéb ügyimet is. Nagy vigyorral a képemen indultam ki a mellékhelyiségből.
Levi már tiszta egyenruhájában támaszkodott a bejárati ajtóban, hihetetlen menő hatást kelltve.
- Siess Eren - szólt, majd megfordult és kilépett az ajtón.
Én mosolyogva kaptam fel a táskámat és gyorsabb tempóban siettem utána.
Mikor utolértem, már a sulikapuban voltunk. Lenéztem rá, mire ő elengedett egy eszméletlen aranyos mosolyt. Meg akarom csókolni, de nagyon jól tudom, hogy ez lehetetlen, mivel nyilvános helyen vagyunk.
Levi mit sem törődve a tömeggel, rákulcsolta a kezét az enyémre. Felforrósodott a testem, nagyon jó érzés ez a kézfogás dolog... Rengetegen megbámultak. A fejem paradicsommá változott és lehajtottam a fejem.
- Mit bámultok, marhák! Tudtommal mindenkinek van órája, szóval míg szépen mondom, azonnal behúztok - ordította.
Ez a törpe elképesztő. Olyan...olyan...
- ...menő - csúszott ki a számon.
Ő felém fordult majd óvatosan megszorította a kezemet és gyorsabbra vette a sétát befele. Mikor beértünk, behúzott a mosdóba és bezárkoztunk az egyik fülkébe.
- Direkt csinálod? - rázta meg a fejét.
- Mi? - értetlenkedtem.
- Egy büdös kölyök vagy - emelte rám acélszínű szemeit.
Nyakkendőmnél fogva lerántott és egy csókot lehelt a szám sarkára. El akart szakadni tőlem, de nem engedtem. Akartam ezt a törpét. Nagyon. A csókunk egyre szenvedélyessebbé vált. Nem tudtunk elválni egymástól, akár akartunk, akár nem. Az intim pillanatot a  mosdó ajtaja szakította meg. Kivágódott az ajtó és a léptekből adódoan ketten lehettek.
- Te is láttad ugye?
- Persze. Mindenki erről beszél. Az a kis seggdugasz felszedte a szép szeműt - hörgött.
Mi kussoltunk. Egy maximum két centis ajtó választott el minket.
- Senki se tudhatta előre - sóhajtott az egyik majd megnyitotta a csapot - De nyugi haver, még el lehet csábítani a törpétől a szépszeműt.
- Még szép hogy - kuncogott a másik, majd csapódott az ajtó.
Mi kiléptünk a fülkéből és próbáltuk megemészteni a hallottakat.
- Mi a franc volt ez...- suttogtam magam elé.
- El akar venni tőlem az a féreg...- suttogta ő is.
Felkuncogtam.
- Levi - böktem meg a vállát - szerinted is szép szemem van?
- Eren...- sóhajtott - neked van a legszebb szemed.
Hirtelen elöntött a pír. Nem ilyen válaszra számítottam.
- Na mivan kölyök, beindultál? - nevetett.
- Még! - tágult ki a szemem.
- Mi?
- Nevess!
- Mivan?
- Szeretem mikor nevetsz...
- Hidd el lesz még elég időnk arra, hogy kiismerjük egymást - kuncogott.
- Levi...szeretlek - öleltem át.

Az enyém ~ ERERI ~ FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora