"Uf heryerlerim tutulmuş benim " diye yakınarak uyandığımda yanımda barışın uyuduğunu farkettim. Çok tatlı gözüküyordu. Belimin ağrısını unutup onu incelemeye koyuldum . Annem henüz uyanmamıştı , tehlike de yoktu. Yakınına yaklaştım ve zaten ezbere bildiğim suratını tekrar tekrar çizdim kalbime ....
Aniden konuşmaya başlayınca irkildim .
"Eskittin suratımı " diyerek gözlerini açtı . Allahım rezil oldum uyumuyormuş meğerse.
"Ben dişlerimi fırçalıcam" diyip hemen banyoya koştum. Durur mu oda benimle geldi.
"Ben heryere fırça taşırım bilirsin " dedi ve dişlerini fırçalamaya başladı.Dişlerini fırçalarken ara ara bana göz gezdirmesi gerim gerim gerilmeme sebep olmuştu . Kolunuda omzuma atmıştı. Son günlerde bana çok farklı hissettiriyordu sanki artık askerlik arkadaşı değilmişim gibi...
Annemden ses geldi.
"Yıldız uyandın mı?" Diye ağzımdaki diş macununu atıp
"Uyandım anne" dedim ve hemen yanına indim arkamdan gelen barışı görünce annem
"Çok erken değil mi senin uyanman için barışcım hayırdır?" Diye soran anneme
"Sultanım akşam burada film izlerken uyuyakalmışım ben sabahda yıldız uyanınca sağolsun epey gürültü yaptı uyanmak zorunda kaldım" dediğinde annemde barışta bana bakıyordu . Aklınca laf sokuyor bana omuzlarımı silktim.
Kahvaltı yaptıktan sonra barış sonunda evine gitti. Onunla uyanmak güzeldi, onunla uyumuş olmakta . Aynı koltukta uyumakta , onunla ne yaptığımın önemi yoktu çünkü ne yaparsam yapayım hepsi güzeldi. İşe gitmem gerekiyordu , hazırlanıp evden çıktığımda barış beni bekliyordu yanına gittim ve yürümeye başladık.
"Bak baştan söylüyorum orada can olacak . Sakin kalıcaksın tamam mı ? Ben patrona beni rahatsız ettiğini söyleyeceğim zaten" dediğimde bana baktı ve
"Sana en ufak bir hareket yapsın söz veremem sakin kalacağıma" dediğinde " offf" diyerek karşılık verdim. Beni kıskanması güzeldi ama kafede sıkıntı çıkmasını istemiyordum öyle yada böyle ...Kafeye vardığımızda hazırlanıp bar bölğmüne girdiğimde can oradaydı. O konuşmadan onu susturdum.
"Dünkü olayla ilgili hiç birşey duymak istemiyorum, benden uzak dur" dediğimde
"Bak ben özür dilerim, seni tamamen yanlış anlamışım" dediğinde
"Hadi beni yanlış anladın diyelim , doğru anlasan bile bir kadına böyle davranamazsın, yaptığın şey resmen sapıklıktı" dediğimde yanıma yaklaştı , ürkmüştüm üstüme üstüme geliyordu yine
"Neden dibime giriyorsun ordan konuşsana " dediğimde
"Tamam seni yanlış anlamış olabilirim ama senden hoşlandığım doğru " dediğinde mutfak tezgahına sırtım dayanmıştı.
"Benden uzak dur" diye sesimi yükseltiğimde koşar adımlarla yanıma gelen barış yine yumruklamıştı canı
"Çok bile dayandım güzelim " diyip bana baktı. Ve canın üzerine çıkıp onu yumruklamaya devam etti. Derken kavgayı bara dolan kişiler ayırmaya çalıştı. Patronda kavgaya şahit olmuştu sonuç olarak can işten atıldı. Böyle bir sapığı tekrar görmeyeceğim için çok mutluydum.
Şimdi ise arka bahçede barışın şisen gözüne buz basıyordum.
"Çok acıyor mu?" Dediğimde
"Hayır , çok değil" dedi. Buz basmaya devam ederken elimi tuttu ve
"Sen benim başımı belaya sokacaksın bu gidişle " dedi.
"Neden yapayım" dediğimde
"Çok güzelsin. Seni farkeden herkesi dövüp müebbet dalan yiyeceğim ben" dediğinde önce gülümsedim daha sonrada gülümsemem soldu.
"Son zamanlarda garip davranıyorsun farkındadın değil mi" dediğimde başını salladı ve
"Farkındayım. " dedi. Elimi hala tutuyordu.
"Bak barış , ben seni çok seviyorum. Aklının alamayacağı kadar hemde,kimsenin seni sevemeyeceği kadar çok. Böyle davranarak beni ümitlendiriyorsun . Ya eskisi gibi ol yada ... " dediğimde duraksadım
"Yada ne?" Dedi. Konuşmayı bırakıp yarasına buz basmaya devam edecektim ki bir anda ellerimi tuttu ve beni öptü .Kendimi ne kadar mutlu hissettiğimi tarif edebilicek herhangi bir kalime yoktu. Yıllardır içimde tuttuğum gizli aşkım, ben söylemesem bile herşeyin farkındaydı ve bana karşılık veriyordu.
Dudaklarını çektiğinde
"Yada kısmı buydu sanırım" diyerek beni tekrar öptü. Şaşkındım, dilimi yutmuştum. Suratımda mimik dahi oynamıyordu. Kalbimde havai fişekler patlıyordu. Tekrar dudaklarını çektiğinde
"Seni seviyorum yıldız. Sen benim için hep özeldin, ne zaman anladım , ne zamandır seviyorum bilmiyorum ama ben seni seviyorum" dediğinde bu sefer ben onun yüzünü dokundum.
"Seni tanıdığım günden beri aşığım sana " dedim. Gözlerimden yaşlar akıyordu, elleri ile sildi .
"Neden söylemedin ki?" Dediğinde
"Arkadaşlığımız bozulsun istemedim. Bana fırsat vermedin ki sen ... hayatında bir sürü insan oldu." Dediğimde
"Onunla birlikte olma , çıkma ,istemiyorum demeni beklemişimdir belki" dediğinde tekrar gözyaşlarımı siliyordu. Hıçkırarak ağlamaya başlamıştım şimdide yıllardır içimde tuttuğum ne varsa dışa vuruyordum.
"Bu kadar ağlayacağını bilsem söylemezdim seni sevdiğimi " dediğinde göğsüne yumruk attım.
"Bu rahatlama ağlaması tamam mı" diyip sümüklerimi çektim . Kocaman sarıldı bana
"Nasıl bu kadar tatlı olabilirsin" dedi kulağıma .
Yaşadığım şey lütfen rüya olmasın diye içimden dua ediyordum. Allahım eğer yaşadığım şey bir rüyaysa beni bu rüyaya hapset .
Eve doğru ilerlerken hala sorguluyordum . Sürekli ona sorular soruyordum.
"Sen beni sevdiğini söyledin dimi" diye belki 150 kez sormuştum, bıkmadan cevap veriyordu. Evin önüne geldiğimizde tam ayrılacakken t shirtünden tuttum. Bırakmak istemiyordum . Sanki yarın uyandığımızda "bak bu yeni sevgilim" diye birini getirecekti yanıma , yada bugün kü yaşananları unutacaktı ! Ne biliyim eve giderken kafasına bir tuğla düşebilirdi.
"Biraz daha bırakmazsan beni içeriye gelirim ve yaramazlıklar yaparım" dediğinde çapkın gülüş atmıştı. Yıldız sakin ol ve çocuğu bırak . Elimi çektikten sonra
"Tamam git hadi iyi geceler " dedim. Yanıma yaklaştı.
"Öpemiyorum , keşke arka sokakta öpseydim" dediğinde koluna vurdum bu seferde . Bugünkü kotam 3.bir öpücüğü kaldıramazdı benim koşar adımlarla içeriye girdim.Hayatımın en en en en huzurlu uykusuna uzandım. Yıllardır içimde kopan fırtına dinmişti. Korktuğum şeyler başıma gelmemişti. Ya benimle konuşmazsa ? Arkadaşlığını kaybedersem ? Ya kızarsa bana ya sevmezse diye düşünmekten deli olduğum zamanlar geride kalmıştı.
Barış beni seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Aptal Aşık
Teen FictionO ailesi ile birlikte oradan ayrılırken arabalarının arkasından belki bir kere dönüp bakar diye kaybolana kadar izledim, o bakmadı.. Bir kere bile . Ben hep onu izleyendim o arabanın arkasından o ise asla dönüp bakmayan... Sesini seviyorum, her zam...