BÖLÜM 4

329 14 3
                                    

( JİMİN ve JUNGKOOK arasındakı diyalog;!)

JİMİN-" O kızla aranizdaki sorun ne? Bu tür şeylerde öfkeni gizlemeyi öğrenmelisin. O savunmasız biri sonuçta."
JUNGKOOK-" Beni hafife almanın cezası işte. Bu kadar abartma Jimin. Bi bileğini morartmayla kimse ölmez. "
JİMİN-" Şuan çocuk gibi davranıyorsun. Yaptığın şey çok normal bişey değil. Lütfen onun canını bidaha acitma.!"
JUNGKOOK-" OOOO  hayırdır noluyor sana, o kıza aşık mı oldun yoksa. Hayret.! Hiç senin tipin değil. O kız tam bir aptal, güzel desen güzel değil,  bi seksilik de yok . Söylesene Jimin ne buldun bu kızda. Güldürme beni allah aşkına"
JİMİN-" Saçmala ne aşık olması. Sadece onu koruyorum ben. Belli ki onun da annesi ve babası yok. Evine gittim dün gece. Sadece kendisi yaşıyordu. Kimse yoktu evde. Sen de bilirsin anne ve babasızlığı. Onun canını acıtma."
JUNGKOOK -" Öylemi, o zaman canını daha fazla acıtacağım onun. Annesiz ve babasız olmak canının her zaman acıyacağı,  daha fazla ezilmektir.  Bende onlara ezilmemek için onların canını düşünmüyorum bu kadar. Daha fazla o kızdan bahsetme."
JİMİN-" ONUNLA BİDAHA UĞRAŞMIYACAKSIN DEMİ?"
JUNGKOOK -" BUNDAN SONRA HEP ONUNLA İLGİLENECEĞİM.  ELİMDEN ÇOK ÇEKECEĞİ VAR. !"
JİMİN-" Cidden beni çıldırtıyorsun. Her neyse,  senin şu zorla evlilik işi noldu. Biliyorsun evlenmezsen, aileden kalan bütün mal varlıklarını kaybedeceksin."
JUNGKOOK-" Bu aptalca işin içinden nasıl çıkacağım bilmiyorum.  JİMİN sanırım aklıma mükemmel bir fikir geldi."
JİMİN-" Yine ne pislik peşindesin acaba?"
JUNGKOOK-" Hani şu aptal kız varya onunla evlenebilirim. Böylece amacıma da ulaşmış olurum. "
JİMİN -" Sen kafayı mı yedin, saçmalama. O kıza neden acı vermek istiyorsun he?"
JUNGKOOK-" Canım istiyor. Bundan daha geçerli bir sebep varmı? "

                                                                             <~>
 
Evden hicbirşey yemeden çıktım. Zaten dün gecede birşey yememiştim, karnım çok kötü gurulduyor. Okulun kantininden bişeyler alıp bahçeye çıktım. Banka oturup yemeye başladım. Bir süre sonra yanıma biri oturdu. Hiç dönüp bakmadım, zaten yeterince yorgundum. Telefonda hyo sonn'a msj attım. Hala gelmemişti, o hiç geç kalmazdı ki noldu acaba.!
Birden birisi;
-"Boşuna ona ulaşmaya çalışma." Bu Jungkook'un  sesiydi.  Hemen ona döndüm.
-"Ne dedin sen.! " Bu pislik ona bişey yapmış olmazdı demi.!
-"Aptal olduğun kadar da sağırsın galiba. Merak etme o şuan benim evimde. Rahattır muhtemelen. "
-"Senin evinde ne işi var.? Bu sefer de ona mı sardın kafayı ha.! Onu bırak, ne yapmaya çalışıyorsun. ?"
-" Benim derdim senle, onla değil."
-"Sen gerçekten kafayı yemişsin. Bana bidaha karşıma çıkma dedin. Ama sen yanımdasın. Bak ben sana bulaşmak istemiyorum. Aramızda halledecek bir mesele de kalmadığına göre, ne sen beni gördün nede ben seni. Hyo sonn'u rahat bırak."
-" Dur bakalım küçük aptal. Daha seninle işim bitmedi. Hyo sonn'u bir şartla bırakırım."
-"O şart ne.?"
-" BENİMLE EVLENECEKSİN. "
-"NE.! Dalga geçmeyi bırak."
-"Oradan dalga geçer gibi mi görünüyorum. Bütün servetimi kaybetmemek için biriyle zorla evlenmem lazım. Başka şansım yok. Ve bunun için seni seçtim."
-"Dışarıda birsürü kız var. Beni niye seçiyorsun. Üstelik bunu ben istemiyorum.,"
-"İşte bu yüzden Hyo sonn'u evimde tutuyorum. Eğer benimle evlenmezsen, Hyo sonn'un başına kötü şeyler gelebilir. Biliyorsun ben kimsenin canını önemsemem. Benim için çocuk oyuncağı.!"  Pis pis sırıtıyordu.  Kafayı yiyeceğim. Şimdi ben napicagim.?
-"Ya sen nasıl pislik bişeysin. Ben nasıl seninle evleneyim. Benden ne istiyorsun sen ha.!"
-" Neyse karar ver hadi zamanım yok benim." Bi cevap veremedim onunla evlenmem ama hyo sonn'a zarar verecekti. Çok pis sıkışmıştım.!
-"Anlaşıldı, tamam. Arkadaşını pek sevmiyorsun galiba." Diyip yanımdan kalktı, gidiyordu.
-" DUR!!! TAMAM,  KABUL EDİYORUM. HYO SONN'A ZARAR VERME."
-" AFERİN APTAL KIZ. BÖYLE YOLA GEL. " Arabaya binip Jungkook'un evine gittik. Hyo sonn beni görür görmez.
-" Yoksa kabul mü ettin? " dedi.
-" Başka sansım yoktu ki, kabul etmeliydim.!
   
                                                                                  <~>

HİKAYENİN DEVAMINI GELMESİNİ İSTİYORSANIZ LÜTFEN YORUM YAPIN. BENİM İÇİN BU ÇOK ÖNEMLİ.  LÜTFEN.!  TEŞEKKÜR EDERİM 💙♥🤗🤗

RUHSUZ KALPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin